Ce facem cand ploua?

Publicat pe Actualizat pe

ne imbracam in printese si dansam
facem bomboane, le rostogolim prin cocos si le asezam pe farfurie ca la ursu’ doarme
prajim alune si le mancam cocotate in pat la un dvd cu povesti
vorbim ca intre fete (despre baieti)
tundem bretonele ca sa iasa la iveala ochi minunati

6 gânduri despre „Ce facem cand ploua?

    Aproapealb a spus:
    29 Iunie 2010 la 11:53 AM

    Dream-like! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      1 Iulie 2010 la 9:45 AM

      asa este, am visat cu mult timp inainte sa am asa o fetita:)

    Mamiţuni a spus:
    29 Iunie 2010 la 10:02 PM

    Ce frumos e la voi (si) pe vreme de ploaie! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      1 Iulie 2010 la 9:48 AM

      E mai frumos pe timp frumos, da’ merge si pe ploaie, daca sunt eu mereu in priza

    fiafancsali a spus:
    4 Iulie 2011 la 2:31 PM

    Mie imi place cand ploua…niciodata nu e mai bine sa stai cu prietenul la un film si sa manci alune cu ciocolata:O3.

      adra_bell a răspuns:
      5 Iulie 2011 la 8:48 AM

      Prietenul isi consuma energia si in casa, intr-un fel sau altul.
      Cu un copil mic e mai greu:), daca mai mannaca si alune cu ciocolata, atunci sa te tii:))

Lasă un răspuns

