Perlute

Publicat pe Actualizat pe

magulitoare
Eva vine de la baie si imi comunica incantata:
Mami, mami, am facut un caca cat tati de mare!

Eva mananca pepene. Cand nu mai poate imi paseaza mie o bucatica:
Mami, asta e scarbos ca tine!

automobilistice
Eva se intoarce de la plimbare si-mi da raportul:
Am fost la nenea Troponel.
si cu ce ati fost, ca masina noastra a stat in parcare?
Cu masina lui, are un Opel curat!
(clar ca trebuie sa dam pe la spalatorie)

Imi examineaza degetele
Mami, mami, uite un Renault (am un inel in forma de romb)

ieri am lovit-o din greseala si am zgariat-o cu inelul.

Mami, m-ai zgariat cu Lenou!

Plecam din parc si una din distractiile ei preferate este sa numim toate masinile. Doar cateva marci mai rare i-au ramas necunoscute.
Mami, asta e o Skoda!
Stii tu? Vad ca n-are sigla!
E Skoda, mami, Skoda!

Se uita si in spate, nici acolo nu are sigla, dar scrie mic Octavia. Eu nu am reusit niciodata sa cunosc masinile dupa forma, fara sigla sunt in stare sa confund Dacia cu Mercedesul

Make love not war
Sunt foarte suparata pe Eva ca a insistat sa mancam la o masuta mica, a tinut mortis sa puna un puzzle pe masa, s-a marait ca nu ajunge la mancare, s-a foit pana a cazut de pe scaun si a trantit iaurtul pe jos. Sunt atat de suparata ca o cert cicalitor de cateva minute, moment in care M intra pe usa.
Ce faci, Eva?
Ma cert cu mami
, raspunde ea pe un ton absolut zen

cu alta o ocazie,  o cert din nou, dar Eva ma intrerupe dupa cateva cuvinte:
Mami, te rog, nu te certa cu mine, hai sa ne iubim!

Nu prea mai stalceste cuvintele, cel putin nu pe cele uzuale, cu doua exceptii:

fagazin

pcătalie

sociale

Eva prefera compania fetitelor mai mari si este foarte fericita cand vreuna din  ele o baga in seama. Sta de vorba cu o fetita de 8 ani care se prezinta Alexandra.

Eu: Eva , cand cunosti o fetita o intrebi cum o cheama si ii spui si tu cum te cheama pe tine.

Eva: Cum te cheama?

Fetita: Alexandra

Eva: Si pe mine cum ma cheama?

26 de gânduri despre „Perlute

    degetica a spus:
    1 Iulie 2010 la 9:52 AM

    e extraordinar de dulce, ma topeste:)

      adra_bell a răspuns:
      2 Iulie 2010 la 7:17 AM

      Sabina, ea e o dulce, iar eu m-am facut o acritura. Cumva Eva are rabdare cu mine, nu invers:(

    cristina a spus:
    1 Iulie 2010 la 10:54 AM

    este atat de scumpa…pupam fetita!

      adra_bell a răspuns:
      2 Iulie 2010 la 7:17 AM

      Tre’ sa ne vedem, sa o pupati live, vara asta:)

    corinamirela a spus:
    1 Iulie 2010 la 11:13 AM

    Si Silvan stie toate marcile de masini, e uimitor, dar ma si sperie cateodata…
    Se potrivesc cei doi mititei…
    Asta e varsta probabil. El ne-a spus ieri ca noi ne numim familia Alune, ca ne plac alunele…
    Ma bucur ca la voi nu sunt inundatii. O vara frumoasa in continuare:-)

      adra_bell a răspuns:
      2 Iulie 2010 la 7:19 AM

      Si noi suntem familia Aluna, dar ni se potriveste si fam Nuca sau Fistic:)).
      Dunarea mai are 15 cm si da pe rascoale. Au inundat controlat la 10 km de oras

    Andreea a spus:
    1 Iulie 2010 la 12:54 PM

    Si p mine cum ma cheama…super simpatica esti Eva:)

      adra_bell a răspuns:
      2 Iulie 2010 la 7:20 AM

      :)) ea o ia ad literam: Spune cum te cheama? si Eva „cum ma cheama?”

    Aproapealb a spus:
    1 Iulie 2010 la 12:56 PM

    E miinunata!!! Atata m-am amuazat si le-am citit si prietnului meu. 😛 Cand o sa am copilasi, si eu le voi nota toate perlele! Sunt geniale! :):)

      adra_bell a răspuns:
      2 Iulie 2010 la 7:22 AM

      Nu poti sa le notezi chiar pe toate, ca sunt productie de masa. Doar ieri ce-a ramas masca de cum „face masina pipi”, cand a desfundat ta-su nu stiu ce scurgere de la portiere

    abramburika a spus:
    1 Iulie 2010 la 1:44 PM

    Hahahahaaaa … e nostima tare!! Va pupam!!

    svea a spus:
    1 Iulie 2010 la 2:11 PM

    E delicioasa! :))

      adra_bell a răspuns:
      2 Iulie 2010 la 7:24 AM

      daaa, mai ales cand ne compara cu…diverse:D

    adelamaria a spus:
    1 Iulie 2010 la 3:02 PM

    Spirituala rau, Eva! :)) Mie imi pare rau ca nu apuc sa notez mai multe perle de-ale Nanei :)…
    PS. Maine vom trece prin Giurgiu si ne vom gandi la voi 🙂

      adra_bell a răspuns:
      2 Iulie 2010 la 7:25 AM

      Noteaza-le in cap, apoi le scrii la gramada. Nu le tii minte pe toate, dar tot e ceva. Hai ca vedem noi azi daca intram in comunicare telepatica:))

    Luca si Roxana a spus:
    1 Iulie 2010 la 5:09 PM

    Scumpica!Pupam fetita dulce!
    Si Luca stie aproape toate marcile de masini, se si contrazice cu mine la unele :)))
    Noi avem doua cuvinte stalcite frumos : butacarie si calemeon :))

      adra_bell a răspuns:
      2 Iulie 2010 la 7:27 AM

      Roxule, abia astept sa-l vad pe Luca, cum a crescut. Eva inca si-l aminteste:)
      Pcatalie e bucatarie! Greu cuvant, zau asa!
      Vezi ca ai ceva pe mail…

        Luca si Roxana a spus:
        5 Iulie 2010 la 9:25 AM

        Multumesc pt. mail :*
        Si eu abia astept sa va vad. Cam pe cand p’aici?

        adra_bell a răspuns:
        5 Iulie 2010 la 9:28 AM

        Prin august, ca de obicei, probabil dupa 10 august

    Mamiţuni a spus:
    2 Iulie 2010 la 8:49 PM

    Foarte simpatica Eva!
    Si tu, mami, nu mai zgaria copilu’ cu „Lenou’ ” :)))

      adra_bell a răspuns:
      2 Iulie 2010 la 9:26 PM

      si apoi ma paraste lu’ta-su: M-a lovit mama cu Lenou’=))

    mamica_de_sebastian a spus:
    4 Iulie 2010 la 6:56 PM

    Absolut adorabila:))

    Vasari a spus:
    9 Iulie 2010 la 1:05 PM

    Eva e minunata ! Iar la „Mami, te rog, nu te certa cu mine, hai sa ne iubim!” mi-au dat lacrimile. :-* E si replica Mariei. Asta sau „mami, iubeste-ma putin”.

      adra_bell a răspuns:
      10 Iulie 2010 la 7:53 AM

      uimitoare, nu-i asa? daca m-as pricepe si eu la fel de bine sa dezamorsez conflictele….

Lasă un răspuns

