Cosul verde – numai pentru giurgiuveni

Publicat pe Actualizat pe

…daca o citi vreunu’ p-aci
S-a lansat si in Giurgiu „cosul verde”, lista de preturi se actualizeaza zilnic si o gasiti aici. Preturile sunt mai mici decat la piata, iar produsele sunt made in Giurgiu. Cel mai misto este ca le livreaza acasa. Comanda se face telefonic sau pe mail si trebuie sa fie de minim 50 de lei
Nota 1. Daca-s de la producatorii locali nu inseamna ca-s bio, am cumparat eu niste rosii de Adunati si le-am aruncat pe toate
Nota 2. N-am incercat inca, dar mi se pare o initiativa extraordinara pentru Giurgiu
Nota de subsol. joi aveau zmeura cu 8 lei. yummmy!

2 gânduri despre „Cosul verde – numai pentru giurgiuveni

    zoozie a spus:
    3 Iulie 2010 la 11:49 PM

    chiar ca mai ieftin, noi am luat cu 10! Din piata.

    lenache a spus:
    4 Iulie 2010 la 1:46 PM

    Dragut!

Lasă un răspuns

