Pisica de somn

Publicat pe Actualizat pe

Daca spun ca astazi, la pranz, Eva a dormit langa o pisica jumatate alba, jumatate albastra, cu fular rosu la gat si cu inima vizibila prin pieptul ei de pisica, nu ma crede nimeni. Daca adaug ca e cusuta de manutele mele personale, toti prietenii apropiati se intind pe jos si lesina de ras.
Dar e adevarat 100%. Ah, ok, pisica are o labuta anterioara mai lunga, alta mai scurta, si coada ii creste dintr-un picior, dar a fost adoptata imediat de miss si botezata Cat (e o poveste haioasa cu englezismul asta). Doar am facut-o amandoua cam asa:
cat am „croit”, Eva a tipat dupa foarfeca
cat am cusut, Eva s-a uitat la inregistrarea unei piese de teatru, Clovnitele, jucata de actori giurgiuveni
cat am pictat, Eva a fost p-afara cu tati
fularul l-am facut impreuna si la umplut, Eva imi dadea vatelina, eu indesam.
Munca de echipa.


Un tutorial complet gasiti la Lorette, mai jos este sursa mea de inspiratie, as vrea sa am un link catre blogul desenatorului, dar n-am, scuze. Imi amintesc doar ca am gasit desenul pe  Children’s illustrator


L.E.
Pes’e ‘osu alu’ Matei by Irina

27 de gânduri despre „Pisica de somn

    aniela a spus:
    10 Iulie 2010 la 5:47 PM

    superba!!! felicitari pt idei si lucrul de echipa! Pupa pisicutele care dorm atat de furmos!

    visalb a spus:
    10 Iulie 2010 la 8:59 PM

    Foate, foarte reusita! Minunata idee! Ce frumos mi se pare!

      adra_bell a răspuns:
      11 Iulie 2010 la 8:13 AM

      Multumesc Laura! E frumos cand se bucura copilul

    Zu a spus:
    10 Iulie 2010 la 9:04 PM

    :-)) ce simpatic arata, grozava idee! Eu am baiat: parca vad ca ii desenez robotei :D…

      adra_bell a răspuns:
      11 Iulie 2010 la 8:13 AM

      Mai ai ceva pana la robotei, probabil pe la 4 ani incepe cu roboteii. Pana atunci spor la catei, pinguini, etc:)

    Mamiţuni a spus:
    10 Iulie 2010 la 10:07 PM

    Foarte tare mita cea imbujorata! Foarte reusita!
    Si multumiri pentru link-uri. Candva (oftat sonor) o sa ma apuc si eu 🙂

      adra_bell a răspuns:
      11 Iulie 2010 la 8:14 AM

      Candva e aproape. Cam peste vreun an asa…

    ayandari a spus:
    10 Iulie 2010 la 11:06 PM

    felicitari, este super pisicuta, iar Eva e superba cum doarme! M-am indragostit… 😀

      adra_bell a răspuns:
      11 Iulie 2010 la 8:14 AM

      da, n-ai zice ca e crocodil. Dar este:)

    Paula a spus:
    10 Iulie 2010 la 11:39 PM

    Cat de simpatica e pisica. Si de scumpa e Eva 🙂

      adra_bell a răspuns:
      11 Iulie 2010 la 8:15 AM

      Multumim! Facem un club al designerilor de pisici? Noi doua suntem mebri fondatori:))

    Paula a spus:
    10 Iulie 2010 la 11:39 PM

    *ce

    adelamaria a spus:
    11 Iulie 2010 la 6:34 AM

    Foarte reusita! 🙂 Iar imaginea Evei dormind – de nepretuit! :))

      adra_bell a răspuns:
      11 Iulie 2010 la 8:17 AM

      arata haios , dormind una langa alta:) Pisica are un real succes, aseara a luat-o afara, a zis ca iese cu pisicile (mai are un Tom de plus), dar in prealabil i-a dat fularul jos, a zis sa nu ma supar, dar nu-i place:))

    mmarialj a spus:
    11 Iulie 2010 la 9:33 AM

    vin si eu, frumoase amandoua!

    mariana a spus:
    11 Iulie 2010 la 10:55 AM

    Genial, imi plac tare pisicutele, cred ca arunc si eu un ochi pe acel site-ul, multumim, dar imi trebuie masina de cusut? Sa se face la mana?

      adra_bell a răspuns:
      11 Iulie 2010 la 10:57 AM

      la masina e mai rapid, eu am cusut-o de mana

    svea a spus:
    14 Iulie 2010 la 7:22 AM

    Esti indemanatica si harnicuta! Felicitari! Iti ies super reusite toate lucrusoarele pe care le faci! Cele doua pisicute sunt scumpe foc! Pupat pisicutele!

      adra_bell a răspuns:
      14 Iulie 2010 la 11:35 AM

      Gabriela, culmea ca nu sunt nici una, nici alta, dar asa cum mi-a zis o prietena, uite dom’le cat de mult te schimba un copil. Cica mai am sa scot un CD cu muzica pentru copii=))

        svea a spus:
        14 Iulie 2010 la 6:47 PM

        Da, da, carticica ai scos asa ca vrem si CD :)) Abia astept!

        adra_bell a răspuns:
        15 Iulie 2010 la 3:14 PM

        nu cred, lol. Daca ma pun eu pe cantat se sperie toate pisicile:))

    Vasari a spus:
    14 Iulie 2010 la 11:31 AM

    E minunata ! Abia astept sa revin si eu la timpul de acum un an si se va intampla in curand. :X:X:X

    Vasari a spus:
    14 Iulie 2010 la 2:27 PM

    Adra, inca nu stiu. Pe 23 jul am programare la morfofetala.:X Dar sigur voi spune pe blog, nu sunt secretoasa.:-* Macar atunci sa scriu. :))

    […] ca nu am avut nevoie de jucarii. Am luat de acasa: doua carti de citit in masina, formele de nisip, pisica de somn si un iepuras facut de Irina, proaspat primit cadou. Nu a simtit nicio lipsa, s-a jucat cu scoici, […]

Lasă un răspuns

