creativ si agresiv

Publicat pe Actualizat pe

cu inca o luna mai aproape de trei ani, mie mi se pare incredibil ca am asa o fetita mare, ea nici macar nu accepta sa punem in discutie daca e fetita mare sau fetita mica.

din nou bolnava, dupa ce a fost doar 10 zile sanatoasa, asteptam marea cu efectele ei benefice. Am auzit ca soare-rasare-din mare  trateaza excelent tusea si durerile de gat.

vocabular foarte bogat, debit verbal cat Niagara, nu-mi pot imagina ca exista copiii care vorbesc cat Angel. Daca da, ii compatimesc pe parintii lor:)

nu deseneaza, nu face un cerc, un chip scalciat, dar ii place sa se joace cu culorile, apoi da nume operelor. Fara ghilimele, pentru mine chiar sunt opere.

„Pantofii lui Matei”

„o melodie”

foarte delicata, iubitoare si cateodata batausa. Caz in care apelam la nea Ion, posesorul garajului de sub balconul nostru. Nea Ion este ahtiat dupa jucarii, cand strange cate un portbagaj le duce la el, la tara. „Nea Ioane, de ce mi-ai luat tu mie purcelusul, de ce?”

Daca Eva evolueaza, eu involuez, mai ales social.

Nu mai suport strainii care-i fac educatie copilului meu pe strada:

„nu mai baga degetul in nas!

dar de ce sa nu bage degetul in nas? stiti  cat de greu se scot mucii unui copil atat de mic? Aaa, nu stiti? poate aflati dupa ce faceti chiar dvs copii” (nu-i frumos, stiu, dar sunt pro-deget in nas pana mai creste)

Nu mai suport modul in care alti parinti isi educa odraslele.

Fetita de 4 ani, batuta, pusa la colt, amenintata ca este lasata in parc, că ma-sa, desteapta de ea, oricum n-o mai iubeste, umilita in prezenta a peste 7-8 mame cu picimea aferenta. Biata de ea tacea, cu priviri disperate si cu lacrimi in ochi. Alta mama intervine:

Te admir foarte mult! Vad ca stii sa o strunesti

Aaa, da, se lauda mama-dresor. Dar sa vezi cum era inainte… a fost greu dar am reusit sa o stapanesc bine

19 gânduri despre „creativ si agresiv

    Lala a spus:
    14 Iulie 2010 la 11:29 AM

    Chiar sunt opere de arta, mie imi plac mult.
    Pupam artista vorbareata.
    PS : ignora persoanele atotstiutoare din parc/strada , nu merita nici sa auzi ce vor sa spuna…

      adra_bell a răspuns:
      14 Iulie 2010 la 4:18 PM

      Laura, le-am ignorat pana acum, dar d-acum Eva intelege ce i se spune si n-as vrea sa creada ca oricine ii poate face observatii/educatii/etc

    Paula a spus:
    14 Iulie 2010 la 1:40 PM

    veniti la C-ta? mi-ar placea tare s-o cunosc pe printesa >:d<

      adra_bell a răspuns:
      14 Iulie 2010 la 4:20 PM

      Pual, la 2 Mai. Nu stiu exact de Constanta, am vrea sa trecem o zi pe la Acavariu/Delfinariu eventual, dar la noi nu-i nimic batut in cuie. Trimite-mi tel tau pe mail si cand ajungem in C-ta te sun

    dudumic a spus:
    14 Iulie 2010 la 2:06 PM

    Nu stiu daca am face concurenta debitului verbal al Evei dar ma bucur ca nu sunt singura mama „sub cascada”… verbala.
    Alte mamici ar trebui sa se poata vedea pe ele insele cand fac astfel de scene ori sa intre automat in pielea copiilor lor.
    Binevoitorilor de pe strada……..numai bine si mai ales cale batuta!

      adra_bell a răspuns:
      14 Iulie 2010 la 4:20 PM

      Te doare capul? Ca pe mine ma mai iau durerile de cap de la taca-taca. Noaptea vorbeste, in somn?

        ceska777 a spus:
        14 Iulie 2010 la 10:04 PM

        A inceput sa viseze si sa vorbeasca in somn, da! :-=

    Vasari a spus:
    14 Iulie 2010 la 2:31 PM

    Of, incep sa cred ca bucurestenii sunt cei mai civilizati. De cele mai multe ori sunt impresionata pozitiv. Maria vorbeste asa de corect si logic incat nici nu am de unde alege perle. :(( O sa incerc totusi sa mai prind cate ceva.

      adra_bell a răspuns:
      14 Iulie 2010 la 4:35 PM

      probabil depinde de zona Bucurestiului

    Andreea a spus:
    14 Iulie 2010 la 9:53 PM

    Eeee, deja deseneaza…

      adra_bell a răspuns:
      15 Iulie 2010 la 10:17 AM

      da, dar numai cu anumite instrumente, sa fie creioane moi, sa nu fie nevoie sa apesi pe ele si sa-i tina cineva foaia sa nu se miste:))

    alina downunder a spus:
    15 Iulie 2010 la 3:28 AM

    Eu deja am stabilit ca fac abonament la ORL pentru mine si tata-su, dupa Maria, care, da, vorbeste in somn de pe la 2 ani si in total, in 24 de ore, nu cred ca tace 8, acuma vine si Anna tare din urma si nici cu Catrina nu mi-e rusine. Incep sa regret dorinta mea fierbinte de a avea o(mai multe) fetite vorbarete. Idealul meu suprem este sa am cinci minute de liniste, in care sa nu mai ametesc de la atata vorbaraie … Chestia e ca ale mele daca nu vorbesc cu mine, vorbesc si singure ori cu jucariile, deci nu stiu … idealul meu devine foarte greu de atins …:(

      adra_bell a răspuns:
      15 Iulie 2010 la 10:18 AM

      Alina, nici macar nu-mi pot imagina ca vorbaria Evei se poate auzi din mai multe directii. Si eu ametesc si seara ma mai doare capul. Ca sa nu mai spun ca imediat ce se trezeste se pune pe turuit.

    nycthantes a spus:
    15 Iulie 2010 la 8:36 AM

    va doresc sa va bucurati zilnic si din plin, tot mai mult de reusitele evei, cat de mici sau mari! si eu constat ca am cam involuat social, m-am salbaticit, asa… nu mai e loc de diplomatie:D

      adra_bell a răspuns:
      15 Iulie 2010 la 10:20 AM

      Si voi la fel de micuta voastra, tine-te tare ca urmeaza o perioada exploziva pe mai multe planuri

    visalb a spus:
    15 Iulie 2010 la 10:31 AM

    Si mie mi se rupe inima cand vad parinti care nu au nicio abilitate de parenting si mai sunt si mandri de asta. :<

      adra_bell a răspuns:
      18 Iulie 2010 la 12:40 PM

      Laura, eu cred ca 90% dintre parinti au abilitati de parenting. Din pacate, multi urmeaza niste reguli prostesti impuse de societate si uita sa-si asculte instinctul.

    luckyrock a spus:
    26 Ianuarie 2011 la 8:38 PM

    cred ca acea mama isi confunda fetita cu o iapa. iar cea care o lauda poarta de asemenea ochelari de cal.

    ma intreb cum s-ar simti ele daca barbatii lor le-ar „struni” la fel, mai ales in public.

    copiii nu sunt animale bune de dresat – eu as pune lozinca aceasta peste tot: pe strazi, in locurile de joaca, in parcuri s.a.m.d.

      adra_bell a răspuns:
      27 Ianuarie 2011 la 4:20 AM

      foarte marcant episodul acela, si acum imi amintesc umilinta copilei

Lasă un răspuns

