India – Romania

Publicat pe Actualizat pe


Foto-proiect care vrea sa arate cat de diferiti dar si cat de asemanatori suntem. Doua nunti, una in tonuri neutre, cealalta plina de culoare. Doua lacasuri de cult, manastirea Cozia si un templu fotografiat  in drum spre munca.

Fotografii: eu si Rupesh

3 gânduri despre „India – Romania

    adelamaria a spus:
    20 Iulie 2010 la 4:54 PM

    E un subiect cu mult potential…mi-ar fi placut sa fie mai lung 🙂

      adra_bell a răspuns:
      22 Iulie 2010 la 8:27 AM

      pai e un proiect foto. Poze mai am, dar ma inteleg greu cu partea indiana care-mi fotografiaza numai chestii occidentale:D

    floridecamp27 a spus:
    21 Iulie 2010 la 1:27 PM

    interesant!!!

Lasă un răspuns

