Mai

Publicat pe Actualizat pe

15 gânduri despre „Mai

    MihaelaMaria a spus:
    22 Iulie 2010 la 7:59 AM

    frumos!

      adra_bell a răspuns:
      22 Iulie 2010 la 8:25 AM

      Multumesc! cand te trezesti la 5.30 si n-ai net, musai sa-ti gasesti ocupatie…

    Roxana a spus:
    22 Iulie 2010 la 8:13 AM

    Lucrezi in Adobe sau in Corel? Frumos colaj!

      adra_bell a răspuns:
      22 Iulie 2010 la 8:23 AM

      Lucrez e cam mult spus, dar, da, bâjbâi in Adobe:)

    Lala a spus:
    22 Iulie 2010 la 8:18 AM

    Luminos ca Eva!

      adra_bell a răspuns:
      22 Iulie 2010 la 8:24 AM

      he, he, n-are si the other side: acum e soare, peste o secunda e furtuna:))

    Roxana a spus:
    22 Iulie 2010 la 10:58 AM

    Are un glamour effect!

      adra_bell a răspuns:
      22 Iulie 2010 la 11:03 AM

      nu mai stiu ce efect i-am pus, are unu’, asa e

    alina downunder a spus:
    23 Iulie 2010 la 1:00 AM

    frumos. mi-ar placea sa le vad si individual. 🙂

      adra_bell a răspuns:
      23 Iulie 2010 la 9:38 AM

      2-3 au fost puse si separat. Sunt prea multe, nu ma mai suporta WP, de exemplu acum nu ma lasa sa incarc nimic

    alina downunder a spus:
    25 Iulie 2010 la 2:29 AM

    picasa?

      adra_bell a răspuns:
      26 Iulie 2010 la 9:23 AM

      Nu-l mai folosesc, intotdeauna mi s-a parut ciudatel tare programul ala

    alina downunder a spus:
    27 Iulie 2010 la 2:59 AM

    da, dar pt 5usd primesti 20GB de storage online! si programelul ala e f misto, face si editare destul de draguta, poti pune tags etc. give it another try.

      adra_bell a răspuns:
      27 Iulie 2010 la 8:42 AM

      pe mine ma zapaceste ca are alt mod de gestionare a fisierelor. O sa mai incerc cu editarea…

    Septembrie « About Eva a spus:
    7 Octombrie 2010 la 6:54 AM

    […] trecut si colaje nu mai am chef sa fac, de altfel cunoscandu-ma eu prea bine nici nu m-am angajat. Nu-mi iau niciun […]

Lasă un răspuns

