au, presa!

Publicat pe Actualizat pe

Nu mai contenesc sa ma mir de  ce implica meseria de jurnalist sau poate de cum reusesc unii sa o interpreteze. Legatele de limba de la Realitatea sau dimpotriva, dezlegatele, cele care nu stiu ca exista pauze in vorbire, un punct, o virgula, doar prezinti o stire  scurta, la obiect, nu te certi peste gard cu vecina . Te potopesc cu un noian de vorbe din care extragi cu chiu cu vai  informatia cea masacrata. False stiri, manipulari, chicoteli, topica a frazei aiuritoare, gramatica de absolvent de profesionala

Una prezenta ieri cum Romania a primit de la SUA o notificare adresata de fapt Rusiei. Si gasea ca e foarte amuzant si ne lasa si pe noi sa o auzim cat de sexy poate ea sa se hlizeasca.

Sau

o viitura din satul X a luat o femeie si a transportat-o la spital.

sau

ati cunoscut-o personal pe MM?

nu, mama!

aaa, deci ati venit doar asa sa-i aduceti un omagiu?

daaa, am fost si mai de dimineata

si ati venit si dupa-amiaza,  pe caldura asta?

am venit si am sa mai vin cu cea mai mare placere

aici chiar nu vreau sa dezvolt, dar am fost socata de modul cum s-au comportat toti, si presa dar si romanii

6 gânduri despre „au, presa!

    ayandari a spus:
    24 Iulie 2010 la 5:46 PM

    off-topic: aseara Eva a fost in Bucuresti intr-un parc cu tati al ei?( era o fetita care semana leit cu ea , cu un domn, oare a fost ea? )

      adra_bell a răspuns:
      24 Iulie 2010 la 5:52 PM

      nu, n-a fost.
      Dar alaltaieri seara, o fata s-a uitat lung la Eva apoi m-a intrebat: aveti cumva un blog?. Eu am baiguit ceva. Si ea a zis ca a recunoscut-o pe Eva si ca e „doar o cititoare” si a disparut alene printre blocuri

    ayandari a spus:
    24 Iulie 2010 la 5:59 PM

    iti dai seama ce-o fi zis barbatul respectiv ca ma holbam ca tuta la el ?/ ( si mama cu un copil dupa ea 😀 )

      adra_bell a răspuns:
      24 Iulie 2010 la 6:01 PM

      poate s-o fi simtit bine?:) eh, poate ne intalnim si nu zici nimic…Eu sunt cam aeriana de felul meu si trec lejer pe langa oameni.

    ayandari a spus:
    24 Iulie 2010 la 6:03 PM

    iar eu confund la greu oamenii asa ca…zic oricum.Dar pe Eva trebvuie s-o recunosc ca pe tine nu te-am vazut ever in foto 🙂

      adra_bell a răspuns:
      26 Iulie 2010 la 9:10 PM

      mai erau cateva poze cu mine pe blogspot, de obicei eu fotografiez, asa ca nu prea am cum sa apar in poze.

Lasă un răspuns

