Beauty is a puzzle

Publicat pe Actualizat pe

Postul dinainte e mult prea urat, o rabufnire, asa ca m-am gandit la ceva frumos.  Postarea  Laurei – careia i-am si furat titlul – despre momentele  mici si frumoase pe care le traim  zilnic.

Azi:

Canalele Dunarii scad, apa se retrage si raman in urma baltoace izolate. 5-6 berze merg, elegante si impozante,  pe picioarele lor portocalii si cauta prin mâl broaste, pesti si serpi.

Tata i-a cantat Evei un cantecel pe care mi-l canta si mie cand eram mica. Eva l-a rasplatit cu un ras perlat

Ieri:

ne-am facut amandoua pedichiula

Alaltaieri

am gasit pe net fotografia unei campanii braziliene care incurajeaza alaptarea. Click pe foto

E leapsa sa stiti: Sabina, Corina, Miha, Catalina

4 gânduri despre „Beauty is a puzzle

    visalb a spus:
    26 Iulie 2010 la 10:58 PM

    Ce fain!!! Asa-i ce bine e sa vezi frumusetea in lucrurile mici?

    Pranz in padure « Cu Silvan a spus:
    27 Iulie 2010 la 4:51 PM

    […] personal s-a intregit cu minunea asta de copil…..Si fiindca am primit o leapsa de la adra-bellhttps://myeva.wordpress.com/2010/07/24/beauty-is-a-puzzle/, postez cateva fotografii dintr-o zi racoroasa de vara, de azi, cand am luat pranzul in padurea din […]

    degetica a spus:
    29 Iulie 2010 la 8:38 PM

    onorez cand ajung acasa…:)
    pupam

      adra_bell a răspuns:
      30 Iulie 2010 la 10:46 AM

      tu ai grija sa te faci bine:) Sanatate si multe-multe ganduri bune!

Lasă un răspuns

