La pescuit

Publicat pe Actualizat pe

7 gânduri despre „La pescuit

    floridecamp27 a spus:
    25 Iulie 2010 la 6:50 PM

    fir intins!!!!

      adra_bell a răspuns:
      26 Iulie 2010 la 9:20 AM

      daaa, la privit, activitatea in sine nu ne atrage defel:)

    alina downunder a spus:
    26 Iulie 2010 la 2:00 AM

    a doua este pur si simplu geniala!!!

      adra_bell a răspuns:
      26 Iulie 2010 la 9:21 AM

      🙂 e reflexia in apa

        alina downunder a spus:
        27 Iulie 2010 la 2:57 AM

        stiu, da’ e frumos gandita incadrarea!

    salmi a spus:
    26 Iulie 2010 la 6:58 AM

    Superbe! Sa aveti o saptamana frumoasa!

Lasă un răspuns

