7 moduri de intrebuintare a unei sosete fara de pereche

Publicat pe Actualizat pe

1. O pui bine, alaturi de alte sosete desperecheate, in ideea, ca odata si odata, vor aparea si perechile. Dupa care uiti unde le-ai pus, perechile au aparut demult, dar si ele sunt puse (prea) bine. Cand reusesti sa le aduci impreuna,  copilului deja i-a crescut piciorul

2. O imperechezi cu o soseta de culoare nepotrivita (ex: mov cu verde, roz cu galben, etc, ati prins ideea ca ati vazut-o exemplificata  pe adolescentele noastre), ii spui copilului ca asa se poarta si te distrezi pe seama observatorilor stradali.

3. O iei cu tine in parc si o oferi mamicii de alaturi, ca sa nu mai scuipe cojile de seminte in capul copilului tau.

4. O folosesti ca sa depozitezi in ea toate surubelele pe care sotul le lasa in urma lui, de ai cateodata impresia ca te-ai maritat cu vreun robotel, care naparleste periodic de piesele metalice, mici.

5. Stergi obiectivul de la aparatul foto, oricum servetelele speciale nu-s bune de nimic. Le cumparati copiilor sosete 100%  bumbac, da?

6. Strangi strumfii de la oua kinder

7. Faci din ea, din soseta (cateodata mi se pare ca inventarea unui pronume de tipul it si in lb romana e absolut necesara), un iepure urat, care ar putea trece usor drept ren. Numai bine, merge de cadou si de Paste si de Craciun.

LE: cineva cu multa imaginatie mi-a reprosat ca urechea iepureasca, vizibila din profil, seamana cu un penis. Cum nu vreau sa las loc la interpretari am intors poza. Mai seamana?

18 gânduri despre „7 moduri de intrebuintare a unei sosete fara de pereche

    Paula a spus:
    27 Iulie 2010 la 3:02 PM

    super haioasa enumerarea :))

      adra_bell a răspuns:
      27 Iulie 2010 la 4:08 PM

      sa mai spuna cineva ca sosetele desperecheate sunt inutile!

    bp a spus:
    27 Iulie 2010 la 3:11 PM

    🙂 sint curioasa cum ar arata niste iepuri din sosetele nostre, de adulti 🙂 ca dupa un sertar plin cu sosete desperecheate de-ale noastre, sosetele copilului nu le pierd, sint foarte meticuloasa 🙂 le pun la spalat intr-o sacosica din aia din plasa cu fermoar pt ‘piese mici’

      adra_bell a răspuns:
      27 Iulie 2010 la 4:12 PM

      inspaimantator ar arata, ca o invazie de urecheati, descusuti, gauriti si in culori terne.
      Eu nu desperechez sosetele mele, secretul consta in culori. Eva are multe albe, cu model usor diferit, M are multe albastre, cu model aproximativ la fel.
      Imaginatia mea nu cuprinde sacosica de plasa, cu fermoar…

        bp a spus:
        27 Iulie 2010 la 6:30 PM

        haha! ca veni vorba, sotu’ are numai sosete albe scurte, pt adidasi. cine stie daca nimeresc vreodata aceeasi pereche! daca le spal ghem, cum obisnuiesc si eu, nu prea se spala bine. o sa-ti fac o poza la banala sacosica si-ti arat 🙂

    floridecamp27 a spus:
    27 Iulie 2010 la 5:21 PM

    m-am amuzat teribil!!!!!

    Roxana a spus:
    27 Iulie 2010 la 5:36 PM

    M-ai facut sa zambesc! Multam!
    Noi alegem varianta 1. Intotdeauna. Noua ni le mananca masina de spalat, sa stii!

    mariana a spus:
    28 Iulie 2010 la 1:11 AM

    Ce iepure ciudat, totusi nu am inteles din poza, capul are o continuitate sau e doar cu o ureche? Iarta-ma, mai incearca vreo 2 poze.
    Sosetele Dianei inca nu le-am pierdut, ale lui tati au mai disparut, nu stim unde, ca la uscat stau pe terasa unde avem acces doar noi.
    La noi se mai pierd pana la urmatoarea spalare, cand printre rufele deschise apare o soseta neagra. Si crede-ma , pun fiecare rufa in parte in masina.
    Intrebuintare unei sosete singure? Nu i-am dat, locul si l-a gasit la gunoi.Daca apoi aprea cealalta, se inatalneau probabil in ghena

      adra_bell a răspuns:
      28 Iulie 2010 la 5:37 AM

      are doua urechi, dar se vede doar una, eu am ales cea mai ciudata poza. vezi ca e link in text catre tutorial si aia au iepuri misto.

    Draw For Joy a spus:
    28 Iulie 2010 la 9:49 AM

    Foarte bune sfaturile. Dar iepurele parca seamana cu un furnicar:)

      adra_bell a răspuns:
      28 Iulie 2010 la 10:05 AM

      tocmai asta e marele lui farmec: seamana cu orice, in functie de privitor:))

    svea a spus:
    29 Iulie 2010 la 11:13 AM

    Haioasa postarea! Da, da, sacosica din plasa cu fermoar e ideala! Din proprie experienta, vorbesc! 🙂
    Cat despre iepure, e super haios! Cat despre urechea iepurelui, oricata imaginatie as fi avut, nu m-as fi gandit! 😦

      adra_bell a răspuns:
      29 Iulie 2010 la 12:16 PM

      aha, deci imi trebuie o sacosica d-aia. Nu stiu cum mai sta treaba cu urechea iepurelui ca am intors poza.

    luckyrock a spus:
    26 Ianuarie 2011 la 8:48 PM

    dintr-o soseta poti face un om de zapada. vrei sa vezi?

      adra_bell a răspuns:
      27 Ianuarie 2011 la 4:22 AM

      imi cam imaginez cum:) sau omida. sau sarpe. In concluzie, o soseta desperecheata este foarte utila:))

    Lixa a spus:
    13 Februarie 2012 la 1:09 PM

    mersi mult de idei! numarul 5 e foarte util, o sa-l pun chiar azi la testat 🙂 Vad ca multa lume recomanda sacosele din astea de rufe. Tre sa ma mobilizez sa-mi fac si eu cateva, cele pe care le aveam zac desirate intr-un colt langa masina de spalat.

Lasă un răspuns

