Vama Veche

Publicat pe Actualizat pe

Mi-am pastrat obiceiul bun\prost si m-am trezit la 5.30, am iesit afara, pe terasa, m-am asezat pe fotoliu si mi-am evaluat pozitia. In spate, fereastra camerei unde doarme Eva, in dreapta, o tufa de flori parfumate, in stanga, un cort albastru, de unde se aude din cand o tuse de fumator, in fata, un gard din sarma pe care s-au catarat niste flori in forma de trompete mici, rosii. Dincolo de gard este un drum pe care au curs, pana la ora asta, multe cupluri de tineri beti, iar la capatul drumului, se vede marea.

Eva, tu stii ce este marea?

Daaa, mami, este o balta mare cu valuri. O sa ma joc cu valurile si o sa culeg scoici

Rata noastra de Dunare se descurca admirabil in apa sarata, are un colac galben si imediat ce intra in apa i se pune pe fata un zambet urias, repeta in nestire „bubuluci, bubuluci” si negociaza la sange cele cateva minute pe care le sta pe nisip.

E fericita, mai fericita decat a fost anul trecut, chiar si la drum lung a fost foarte rezonabila si a vorbit numai de mare desi a suferit , din cand in cand, de „câţel în ciorapel”. Ghiciti ce e ca eu va spun tratamentul: masaje pe degetele si pupici pe talpici.

PS1  netul e o surpriza de vacanta de la M

PS2  am uitat sa iau haine mai groase

16 gânduri despre „Vama Veche

    abramburika a spus:
    4 August 2010 la 7:24 AM

    Vacanta placuta in continuare!

    Nu aveam deloc dubii ca ratei de Dunare nu o sa ii placa la mare.

    catel in ciorapel = carcel?

    Pupici!

    ayandari a spus:
    4 August 2010 la 7:46 AM

    vacanta placuta si vreme superba, bronz cat mai aramiu si dispozitii minunate! 😀

      adra_bell a răspuns:
      4 August 2010 la 9:26 PM

      multumim, e cald dar suportabil, apa-i calda, Eva e f fericita

    Roxana a spus:
    4 August 2010 la 8:14 AM

    Vacanta frumoasa, balaceala cat cuprinde si pupici la talpici!

      adra_bell a răspuns:
      4 August 2010 la 9:26 PM

      Multumim, asemenea si voua, am vazut ca plecati in Italia

    Cristina a spus:
    4 August 2010 la 8:19 AM

    câţel=cârcel?
    Dar a ghicit altcineva inaintea mea.:)
    Si nu aveti nevoie de haine mai groase pe canicula asta.

      adra_bell a răspuns:
      4 August 2010 la 9:30 PM

      da, n-avem nevoie, erau pentru partea a 2a a vacantei, daca ma trezesc maine mai devreme pentru rasarit, ma descurc eu si fara pulover

    adelamaria a spus:
    4 August 2010 la 11:48 AM

    Sa vin eu cu hainele groase? 😀
    PS. Multumesc, M., pentru surpriza de vacanta! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      4 August 2010 la 9:27 PM

      da, da, chiar si fara haine groase, aici nu-i nevoie de ele

    svea a spus:
    4 August 2010 la 10:37 PM

    Vacanta placuta, balaceala cat cuprinde si muuuuuulteeeee poooozzeeeeee! :))

      adra_bell a răspuns:
      5 August 2010 la 4:45 AM

      am facut deja o gramada, mai trebuie sa le descarc

    Paula a spus:
    5 August 2010 la 12:20 AM

    Distractie maxima in Vama!

      adra_bell a răspuns:
      5 August 2010 la 4:46 AM

      eh, pentru voi e ceva banal balta asta mare:) Multumim

    Aralia a spus:
    7 August 2010 la 7:20 AM

    🙂 Distractie placuta! Eu mi-am convins rata sa stea la soare pe considerente estetice…I-am zis ca o sa fie mai frumoasa cu burtica bronzata 😀

      adra_bell a răspuns:
      8 August 2010 la 2:33 PM

      Evei nu cred ca-i pasa de astfel de considerente, ea nu vrea sa fie nici frumoasa, nici printesa, nici dragalasa, ea vrea sa i se spuna ca este fetita mare. Sau crocodil

Lasă un răspuns

