Respiratie. Inspiratie

Publicat pe Actualizat pe

Mami, da’ de ce am venit noi la Vama Veche?

Uite,  d’aia Eva, ca sa avem liniste.

sa stai pe plaja si sa poti auzi valurile marii, care nu se sparg la mal pe ritm de manele

si daca se aude muzica, apoi sa fie Janis Joplin sau Pink Floyd. sau Cohen. sau Deep Purple. sau…

sa poti respira fara sa fii inconjurat de alti 100 de oameni, care viermuiesc in jurul tau, te mai calca pe picioare, sparg seminte si-si cearta copiii

sa ai bucatica ta generoasa de nisip, de unde sa aduni pietricele, scoici si melcisori, fara sa te impinga\rastoarne\loveasca nimeni si fara sa-mi fie teama ca dispari in secunda doi

sa vad oameni citind

ce vrei Eva sa mananci?

Coici, mami, coici!

(amandoua mancam fructe de mare, pe care eu le banuiesc a fi niste banale scoici)

Ziua sunt cu dragostea cea noua, fotografiatul, iar seara cu cea veche, cititul. Eva doarme bine si mananca cat 10. A hotarat sa nu ne mai intoarcem acasa.

16 gânduri despre „Respiratie. Inspiratie

    Lala a spus:
    5 August 2010 la 6:02 AM

    Eva stie ea ce ii prieste 🙂
    Va invidiez. Noi nu credem ca „zarim” marea anul acesta 😦
    Abia astept sa iti vad fotografiile!
    Concediu placut dragelor.

      adra_bell a răspuns:
      5 August 2010 la 3:13 PM

      Fotografiile mai asteapta, am selectat cateva, si asta inseamna chiar prea multe:))

    mmaria a spus:
    5 August 2010 la 7:32 AM

    vacanta placuta!

    svea a spus:
    5 August 2010 la 7:51 AM

    Da, vacanta placuta si relaxanta, in continuare! Imi place cum suna programul tau si abia astept sa vad noile creatii! Buna decizie a luat Eva! Stie sa aleaga! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      5 August 2010 la 3:14 PM

      da, Eva se comporta ca o printesa, crede ca tati al ei are lumea la degetul mic si o luna la mare e un mizilic pentru noi:D

    abramburika a spus:
    5 August 2010 la 8:38 AM

    Tu mananci fructe de mare? Ai decis sa le incerci? Cum ti se par?

    E minunat ce descrii tu acolo .. si eu as lua aceeasi hotarare ca Eva … ramanem la mareeeeeeee!!!!!

      adra_bell a răspuns:
      5 August 2010 la 8:51 PM

      da, am avut un moment de curaj. In astfel de momente ma simt in stare sa incerc orice (fel de mancare). Hmmm, mi se par ok, nu cine stie ce gustoase, totusi

    adelamaria a spus:
    5 August 2010 la 8:44 AM

    Offf…ma bucur mult pentru voi, dar asa imi faceti o pofta!….Pofta de mare, sa ne intelegem :))
    Si eu abia astept sa vad fotografiile! Vacanta linistita in continuare!

      adra_bell a răspuns:
      5 August 2010 la 8:52 PM

      Ana, pai marea te asteapta si Vama e mai ieftina decat Bulgaria

    juliacastorp a spus:
    5 August 2010 la 2:59 PM

    grozav la vama veche! si eu o sa-mi duc fetita indata ce am una 🙂

      adra_bell a răspuns:
      5 August 2010 la 8:53 PM

      vad ca asta e trendul. La vama tineretii nebune se vine acum cu copilul

    mariana a spus:
    6 August 2010 la 2:29 PM

    Sa aveti vacanta minunata,ooo o luna la mare …ce bineee…si noi adoram marea….asteptam poze de-ale tale bine -facute

      adra_bell a răspuns:
      6 August 2010 la 3:07 PM

      o luna ar vrea Eva, merg si cateva zile de soare, oricum nu are ea notiunea timpului

    ellis a spus:
    9 August 2010 la 1:13 PM

    Superb, totul! Va invidiez ca Evei ii place atat marea si ca a fost fericita acolo! noi am facut 2 incercari la Navodari, dar Alessia spune clar ca nu ii place, ea vrea munte, din toata inima, munte.
    Frumoase pozele de la mare, toate!

      adra_bell a răspuns:
      9 August 2010 la 1:20 PM

      o sa-i placa pana la urma, Eva e si obisnuita, am dus-o la Dunare de cand avea 8 luni

Lasă un răspuns

