Telegrame

Publicat pe Actualizat pe

valurile au adus la mal un delfin

Eva a observat, pentru prima data, cum sta treaba cu sexul opus si a pus intrebari, in gura mare, bineinteles. De ce are bebe pisilica asa?

tot pentru prima data a comentat la vederea unui barbat de culoare: Tati, nenea ala e dat cu negru

am fost sa vedem o geamie, ne-am descaltat la intrare si am fost primiti de niste gazde minunate, cu ceai turcesc si  cu prajituri

ne-am intalnit cu o veche prietena,  pe care Eva a placut-o atat de mult incat o numeste „fetita aia mare”

6 gânduri despre „Telegrame

    adelamaria a spus:
    7 August 2010 la 8:29 AM

    O, Doamne! 🙂 Nana observa si ea cu voce tare „Nenea e negru!” sau, si mai „delicat”: „Dany (cumnatul meu) e negru!” Ce sa-i spun? La urma urmei e un adevar si n-are nicio intentie rea 🙂

      adra_bell a răspuns:
      8 August 2010 la 12:12 PM

      copiii doar observa ce e de observat, iar noi ne simtim prost degeaba. Poate sa le invatam sa spuna „african-american”?

    svea a spus:
    8 August 2010 la 7:33 AM

    Delicioasa-i Eva, ca de obicei! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      8 August 2010 la 12:14 PM

      da, a vorbit non-stop, toata lumea se uita la ea, pe plaja. Vorbeste pana isi pierde suflarea si transforma vocalele in aaaaa, iiiiiii

    Aralia a spus:
    8 August 2010 la 7:57 AM

    Mai nasol e cand cupilu striga in gura mare: Maaaami, nenea ala mihoase uhaaaat! 😀
    Si mami se face mica mica…

      adra_bell a răspuns:
      8 August 2010 la 12:13 PM

      ehee, cel mai haios e cand se fac mici „inaltimile noastre”:))

Lasă un răspuns

