Vama Veche – foto

Publicat pe Actualizat pe

Pe plaja, oameni interesanti, domnul din fotografie se pare ca era angajat sa construiasca turnuri din sticle si cutii de bere, pe care le darama tot el. Cam asa cum fac copiii mici.

Eva s-a reintalnit cu fascinantul indian din Peter Pan, care – nici nu va puteti imagina asa ceva! – a cantat chiar si la Giurgiu. Seara de seara, asta era distractia ei favorita, se ducea foarte aproape de cantaret si-l urmarea nemiscata. Cum se termina piesa, ii punea aceeasi intrebare: „da’ Peter Pan cand vine?”


Am vazut mame alaptand pe plaja, copii fugind de la san ca sa se joace in valuri si intorcandu-se obositi sa mai ia o gurita de energie si de alint

Ca sa fim in ton, am zburat si am plutit, desi n-am fumat nimic. Dupa mari acte de vitejie culinara, cum ar fi fructele de mare si scoicile (wow, ce a mai mancat Eva), recunosc ca as fi fost tentata de un zbor cu parapanta

Noua specie de rata dunareana aclimatizata la apa sarata s-a simtit excelent, mai ales in seara cu valuri mari. Langa nea Che ne-a placut si noua, muzica era excelenta

La Vama Veche este si o rezervatie care protejeaza calutul de mare. Protejam pe de o parte si ucidem pe cealalta. Bietul delfin adus de valuri fusese taiat, se pare, de o elice.

Dupa ce construia nenumarate castele de nisip, frumos ornamentate, distractia principala era sa sara la trambulina. Initial, nu i-a iesit, grasuta cum este, mai mult se rostogolea, ba chiar un domn a uitat ca trebuie sa-si filmeze fiul alaturea-topaitor si o filma pe Eva, cam tremurat, din cauza hohotelor de ras. Ei, dar a invatat repede, si acum este experta in topaieli, aproape ca-l intrece pe profesionist, iepurele de la Baza Sportiva, unde adultii nu fac sport, cel mult ridica sticlele cu bere. Copiii ce-l mai fugareau pe iepuras


Chiar ne-a placut foarte mult, desi anul trecut tot in Vama am fost la plaja, doar ca am stat la 2 Mai. Au fost multe flori in jurul nostru, fetite blonde si carliontate, ba chiar am fost co-turisti cu o persoana publica. As fi zis ca ne intoarcem, cu siguranta, si la anul, dar dupa ce am plecat din Vama, am descoperit un paradis uitat de lume.

16 gânduri despre „Vama Veche – foto

    Luca si Roxana a spus:
    8 August 2010 la 3:31 PM

    Imi pare bine ca v-ati simtit bine dar imi pare rau ca nu v-am vazut :(.

      adra_bell a răspuns:
      9 August 2010 la 6:32 AM

      Roxule, as fi vrut sa ne vedem, chiar eram curioasa sa vad daca picii se mai plac atat de mult cum s-au placut anul trecut. Am ajuns in Mangalia, ne-a insotit o prietena intalnita in Vama, doar ca in geamie i s-a facut brusc rau, din cauza unor probleme specific feminine si nu puteam sa o mai tinem.

    floridecamp a spus:
    8 August 2010 la 8:15 PM

    miros de alge,strigatul pescarusului,glasul valurilor …ce poti sa iti doresti mai mult?????

      adra_bell a răspuns:
      9 August 2010 la 6:33 AM

      eh, dorinte ar mai fi: mai multa curatenie, mai multa liniste, se poate mult mai bine pe litoralul romanesc, dar oricum a fost super in comparatie cu Eforie et comp

    Mamiţuni a spus:
    8 August 2010 la 11:50 PM

    Foarte faine!
    Cel mai mult mi-au placut cea cu piciorusul innisipat, cea cu melcii si cea cu florile portocalii.

      adra_bell a răspuns:
      9 August 2010 la 6:34 AM

      piciorusele, asemeanea altor locuri evesti mult mai ascunse vederii au fost in permanenta innisipate:))

    alina downunder a spus:
    9 August 2010 la 1:50 AM

    excelent, minunate imaginile!

      adra_bell a răspuns:
      9 August 2010 la 6:35 AM

      saru’mana! Cand am vazut trandafirii din curte, la voi m-am gandit, sa stii:)

    Draw For Joy a spus:
    9 August 2010 la 11:28 AM

    Foarte frumoase pozele. Ai pus Vama Veche intr-o lumina deosebita. Dar care este paradisul uitat de lume?

      adra_bell a răspuns:
      9 August 2010 la 11:33 AM

      sa spun? sa nu spun? uite asa se intinde vorba si maine-poimane se face acolo o statiune aglomerata. Glumesc, tocmai ma pregateam sa scriu, vine postarea astazi

    Draw For Joy a spus:
    9 August 2010 la 12:28 PM

    Ai dreptate cu scrisul despre un paradis uitat de lume. Din pacate. Am vazut cateva care s-au ratacit in mizerie dupa descoperirea lor.

    svea a spus:
    10 August 2010 la 6:24 PM

    Foarte frumoase fotografiile de vacanta! Inspirate, ca de obicei!

    luckyrock a spus:
    26 Ianuarie 2011 la 9:00 PM

    vai ce pofta de pozat imi faci!X( acum as iesi afara si as fotografia orice scama de pe trotuar!:))
    din pacate, trebuie sa stau in casa, ca asa a zis doctorul. asa ca pozez doar mese vesele.:D

    foarte, foarte frumoasa aceasta expozitie de la Vama Veche.

      adra_bell a răspuns:
      27 Ianuarie 2011 la 4:23 AM

      imi plac mesele tale vesele, super-reusite. de ce trebuie sa stai in casa?

    luckyrock a spus:
    27 Ianuarie 2011 la 4:38 AM

    am o problema de sanatate si doctorul a zis sa stau in pat o perioada, altfel se poate agrava. asa ca, ce sa fac? incerc sa respect sfatul lui [problema e serioasa, alternativa este spitalul si eu urasc spitalele, indiferent cat de bune sunt conditiile de acolo], desi am mai trisat si am mai iesit din cand in cand.

    stai linistita, n-am nimic contagios!:)) nici macar virtual.:)

Lasă un răspuns

