Plaja Corbu

Publicat pe Actualizat pe

Ultimul paradis ne-turistic de la malul Marii Negre se gaseste la vreo 14 km nord de Navodari. Plaja Corbu este pentru cei care nu vin la mare pentru piscina de la hotel si pentru muzica de la restaurant, nu gasesti nimic de genul asta, dar apa e fenomenala, foarte potrivita pentru copii mici, cam ca la Mamaia, numai ca nu te plictisesti mergand cu valurile pana la genunchi. Foarte limpede, foarte calda, fara alge, (ah, am uitat sa spun ca nici urma de pesti veninosi, cum trambita la Realitatea lor TV, nici la Vama, nici la Corbu), plaja cu cochilii intregi de scoici colorate si melcisori, de vroia Eva sa ia acasa cu sacosele.
Oameni erau, acceptabil de multi pentru cineva partial sociofob ca mine, co-autorul ma acuza ca sunt printesa si ca as fi multumita doar cu plaja mea particulara, jur ca nu-i adevarat, doar ca nu-mi place sa ma ating de trupuri straine in apa.
Drumul pana acolo, plecand din sat, este foarte lung, masina este obligatorie, cazare aproape de plaja nu exista, oamenii sunt corturari sau cu rulotele. Cand am ajuns noi, tocmai pleca o caravana care strabatea Europa de la Atlantic la Marea Neagra, ajunsese la destinatie, ultima plaja a marii, nu a oamenilor.

14 gânduri despre „Plaja Corbu

    Lala a spus:
    9 August 2010 la 1:07 PM

    Super .
    Si imi place tare mult lopatica rosie 🙂

      adra_bell a răspuns:
      9 August 2010 la 1:19 PM

      lopatica uriasa, da’ am avut noroc cu ea, ca am ramas cu masina in nisip la Vama:D

    adelamaria a spus:
    9 August 2010 la 1:39 PM

    La Corbu vreau si eu sa ajung neaparat. Insa ma mira ce zici de cazare. Eu gasisem o pagina de net cu cazare chiar langa plaja…doar ca era full….Hmmm…

      adra_bell a răspuns:
      9 August 2010 la 2:34 PM

      rectific: este o cladire micuta pe plaja, dar nu cred ca are o capacitate prea mare si e singura. da linkul, sa vad si eu, sunt curioasa cat e de scump\ieftin

    alina downunder a spus:
    10 August 2010 la 1:05 AM

    frumos, imi place. da’ mai mult imi place de Eva in culmea fericirii estivale. 🙂

      adra_bell a răspuns:
      11 August 2010 la 7:39 PM

      da, i-a placut, dar sa stii ca in ultima zi ma intreba daca plecam ca ea nu prea mai vrea in apa

    floridecamp a spus:
    10 August 2010 la 3:12 PM

    atat de frumos si atat de frumoasa !!!!!!

      adra_bell a răspuns:
      11 August 2010 la 7:41 PM

      he, he, pai se integra si ea in peisaj:))

    Draw For Joy a spus:
    11 August 2010 la 1:15 PM

    Seamana cu plaja din Sfantu’ Gheorghe dupa pozele tale. Merci de informatie, chiar am pofta de asa o plaja libera si apa curata. Poate ajung saptamana viitoare.

      adra_bell a răspuns:
      11 August 2010 la 7:37 PM

      Roxana, noi am fost in extremitatea sudica a plajei. In cea nordica se mai vedeau ceva oameni, nu multi, totusi

    adriana a spus:
    18 Martie 2011 la 11:59 PM

    foarte frumos la corbu…de 3 ani merg numai acolo,cu cortul,liniste,curatenie tot ceti poti dori…si daca ai noroc sa admiri meduzele noaptea 🙂 superb

      adra_bell a răspuns:
      19 Martie 2011 la 11:32 AM

      minunat intr-adevar, te cam invidiez, deocamdata noi nu putem merge cu cortul

    Vama Veche, valuri, ventuze | Copilaria de la E la F a spus:
    16 August 2013 la 1:23 PM

    […] si Filipel la mare. Poze de la Corbu nu prea am, doar p-asta cu “ventuza”, e la fel ca data trecuta, in dreptul barcilor s-a construit un mic debarcader de unde puteti sari in apa, chiar si adultii […]

    […] gasi un loc pustiu. Marea este turcoaz, intrarea in apa este lina, desi mi-a placut mai mult la Corbu, si daca stai cu ochii pe valuri poti vedea spinarile delfinilor care vin pana aproape de […]

Lasă un răspuns

