Telegrame 2

Publicat pe Actualizat pe

Doar ce am ajuns in tinutul plaiesilor, iar Eva, derutata de dulcele grai moldovinesc, ne intreaba insistent:
Suntem in Bulgaria?

Dupa aceea,  cred ca am murit si am ajuns in raiul iilor, camesoaielor si traistutelor bucovinene.

Mai mergem chiar pana unde se agata harta in cui si apoi ne-om intoarce

6 gânduri despre „Telegrame 2

    ralu' a spus:
    11 August 2010 la 7:33 AM

    Si la noi se agata harta-n cui, veniti? Ca va asteptam cu drag 🙂

      adra_bell a răspuns:
      11 August 2010 la 7:45 PM

      Ralu, suntem la Putna, am trecut pe langa granita ucraineana. Zau, ca am veni pe capul vostru:D, dar suntem epuizati, mai ales financiar

    adelamaria a spus:
    11 August 2010 la 9:52 AM

    :))) Bulgaria??? Really??? :)))

      adra_bell a răspuns:
      11 August 2010 la 7:48 PM

      da, ei, e posibil sa fi interpretat noi gresit, dar cum am ajuns la Cetatea Neamtului s-a pus pe intrebari: suntem in Bulgaria? suntem in Bulgaria? suntem….
      dar stii, cum suntem noi aproape de bulgari, ne-a mai auzt discutand de zonele de interes din jurul orasului Russe, asa ca, cine stie…

    Mamiţuni a spus:
    12 August 2010 la 7:11 PM

    Foarte fain!
    Poza cu Eva purtand ie primim?

    adra_bell a răspuns:
    13 August 2010 la 6:36 AM

    din pacate nu i-am luat. Cele micute nu erau prea ii, iar cele mari, ca pentru mine, erau scuuuumpe.

Lasă un răspuns

