poc! si iubire mare

Publicat pe Actualizat pe

A  fost o vacanta a declaratiilor evesti:

Tati, mah, eu te iubesc rau de tot pe tine!

pe mine ma iubeste mult.

Daca va intalniti cu Eva si vorbiti cu ea,  atentie mare la apelative.  Abordarea corecta ar fi: Ce faci crocodilule? Ce fetita mare esti! Nu dragalasa, nu frumoasa, nu altfel, ca se lasa cu scandal

La mare, a cazut din pat. In miezul noptii, poc! S-a speriat foarte tare si doar co-autorul a reusit sa o linisteasca cu o poveste despre un pisoi mic si galben care a patit la fel. Ieri, imi servea si ea aceeasi poveste:

Stii mami, cum  a cazut pisoiul mic si galben din pat, la mare?

Nu stiu, zi-mi tu!

Uite-asa! poc!

si a mai cazut si altcineva din pat?

Nuuu, n-a mai cazut, doar pisoiul! (ton foarte vexat)

De cazut, tot cu poc! a mai (s)cazut temperatura. O simpla constatare,  la trecerea printr-o intersectie cu ceas si termometru, s-a lasat cu repercusiuni evesti.

Vreau sa vad unde a cazut tampelatula, acolo la ceas! Intoarce tati masina, sa luam tampelatulaaaa!

Premiera a fost primul ei concert mai rock, dar nu foarte, nu ca n-ar fi obisnuita cu stilul. A cantat, a tinut mainile pe sus si s-a integrat, cat se poate de bine, in peisaj

2 gânduri despre „poc! si iubire mare

    Roxana a spus:
    16 August 2010 la 12:13 PM

    Ati trecut prin Bacau? Of! De ce nu ne-ati spus? Va invitam la discutie lizu-eviceasca!

      adra_bell a răspuns:
      16 August 2010 la 4:59 PM

      Am trecut da, dar cum eu sunt la varza la geografie, mai ales la a Romaniei, nu prea eram sigura pe unde mergem, ba chiar i-am spus cuiva ca trecem si prin Iasi:)). De fapt, noi stiam sigur ca mergem la mare, la restul vacantei ramanea sa ne mai gandim, desi mergeam pe 70% Bucovina
      Ne-am si oprit la Billa sa cumparam niste snacksuri.
      Chiar, ce cult sunt bisericile alea ascutite din Bacau? am vazut vreo 2-3

Lasă un răspuns

