Fauna de Giurgiu

Publicat pe Actualizat pe


Ieri am vanat prin zona: ceva insecte cu antene mari si aripi vibrand diafan, semanau cu pasarea colibri, pe malul Dunarii, berze indraznete si egrete delicate

LE. Compozitie broscuta cu frunza, eu abia respiram de teama sa nu-si ia talpasita printr-o topaiala, ea, biata, era incremenita de spaima.

4 gânduri despre „Fauna de Giurgiu

    adelamaria a spus:
    20 August 2010 la 10:17 AM

    Foarte frumoase pozele! Oare eu o sa ajung vreodata sa fac asa fotografii?…:)

    salmi a spus:
    20 August 2010 la 10:30 AM

    Aia prima e chiar ca si pasarea colibri. Stii cumva cum se numeste?
    Mi-e dor de berze…

      adra_bell a răspuns:
      20 August 2010 la 12:20 PM

      Nu stiu, nici n-am mai vazut pana acum. Era o insecta uriasa cu aripi diafane, batea foarte des din ele, iar pe corp avea un puf lung, chiar ca penajul unei pasari.
      Aici e patria berzelor, foarte multe balti, canale, apa

Lasă un răspuns

