Protectia la samponare

Publicat pe Actualizat pe

Cam de prin toamna trecuta, Eva a inceput sa protesteze la spalatul pe cap. Din ce in ce mai rau, pana a ajuns sa planga uitand sa mai respire. Am cautat solutii: intram cu ea in cada si incercam sa o sprijin de mine cu fata in sus, ii tineam un prosop la ochi si il schimbam imediat ce se uda, de ajunsesem sa folosim 5-6 prosoape, nu mai foloseam dusul ci un pahar mare de plastic cu care o udam incetisor. Nimic nu a tinut, tipetele ei disperate ne dadeau fiori, neaparat o spalam amandoi pe cap, eram doi adulti infricosati si un copil disperat.

Acum vine momentul in care eu va spun ca am descoperit uimitoarea solutie care ne-a salvat: cozorocul protector Chicco, ieftin, vreo 20 de lei, dar uimitor de eficient.

Nu, nici gand, este un review negativ despre primul produs Chicco pe care l-am cumparat.

Cozorocul este absolut ineficient, plasticul ala este mult prea moale,  se blegeste imediat ce torni apa pe el, cozorocul aluneca in permanenta de pe cap, urechile copilului sunt in plus si este cam micut. Ok, pe el scrie recomandat pentru 0+, de unde am inteles ca ar fi bun si pentru 2+, dar nici Lenei nu-i sta pe cap, si Lena e mica, are abia un an jumate. Probabil si forma este de vina, ulterior am gasit pe net altele cu forme mai rezonabile.

In rest, e chiar simpatic, desenat cu hipopotamei roz –  initial Eva l-a acceptat cu placere –  iar la spate are o banda elastica  cu trei trepte de prindere, care sugereaza ca s-ar adapta pe masura ce creste copilul.

Vrea cineva un cozoroc nou-nout de la Chicco? Il ofer spre testare ba chiar sunt bucuroasa sa scap de el definitiv, spre norocul nostru, Eva a invatat de curand ca poate sa aiba incredere in noi si ma asculta, se uita in sus, iar eu o spal cu grija ca niciun strop de apa sa nu-i ajunga in ochi

15 gânduri despre „Protectia la samponare

    capreleirinucai a spus:
    24 August 2010 la 8:51 AM

    am incercat si noi cozoroc din ala , nu era chicco ci bebe confort, dar tot bani aruncati. intre timp am descoperit chestia asta http://www.mothercare.com/Mothercare-Shampoo-Rinse-Cup-Pink/dp/B001CFLB7S/sr=1-1/qid=1282632607/ref=sr_1_1/276-5069226-1568532?_encoding=UTF8&m=A2LBKNDJ2KZUGQ&n=42764041&mcb=core si o recomand cu draga inima, este excelenta.

    capreleirinucai a spus:
    24 August 2010 la 10:00 AM

    cred ca poate fi comandata prin babystuff, dar e un pic mai laborios decat sa te duci pur si simplu la magazin. aici o au in magazinele mothercare, e vreo 11 euro parca, mai scump decat in UK, dar dupa cat am folosit-o pot sa zic ca merita din plin. iti iau de-aici daca vrei una pentru eva sau ptr altcineva, da un semn.

      adra_bell a răspuns:
      24 August 2010 la 12:07 PM

      Multumesc Irina, am trecut deja de 4 spalari pe cap cu bine, o pun sa se uite in tavan si sta in picioare, in cada. Poate Raluca sa vrea, a inceput si cea mica sa faca scandal la spalat.

    zoozie a spus:
    24 August 2010 la 11:15 AM

    recunosc ca am sta putin stramb sa+mi dau seama ce e asa extraordinar la cana aia!

    eu stiu pe cineva care a folosit cu succes o aparatoare si chir ma tenta una ca si Z incepe sa protesteze.

      adra_bell a răspuns:
      24 August 2010 la 12:08 PM

      pe net am vazut ca sunt si alte forme de aparatoare, dar nu la noi. Chiar sunt curioasa daca a folosit ceva de genul asta, mi se pare imposibila, total ne-ergonomica.
      am gasit o poza cu modul de folosire al canii http://cgi.ebay.com.au/Childrens-Hair-Wash-Rinse-Jug-Shampoo-Eye-Shield-/120549268685

        capreleirinucai a spus:
        24 August 2010 la 3:23 PM

        pai na, ce sa fie extraordinar la ea, e o cana de plastic, doar ca cineva a avut ideea de a face cana tesita si cu partea dinspre capul copilului dintr-un cauciuc mai gros, astfel incat sa se muleze perfect. si e si mare, nu e facuta sa fie folosita doar ptr bebelusi, ci si pentru copilasi mai mari, cred ca merge si pe un cap de adult la o adica. deci o chestie simpla facuta bine, atat.
        sigur ca la 200 ron e exagerat de scumpa, mothercare e exorbitant in ro.

    corina a spus:
    24 August 2010 la 12:02 PM

    cana se gaseste la magazinul Mothercare din Dorobanti, dar anul trecut era in jur de 2 milioane (200 lei).

      adra_bell a răspuns:
      24 August 2010 la 12:10 PM

      multumesc, poate-i foloseste cuiva informatia! nu pot sa nu remarc diferenta de pret dintre Belgia si Romania. Ah, da, e vorba de Dorobanti:(

    ereena a spus:
    24 August 2010 la 2:37 PM

    dupa cum bine stii, si matei tipa la spalatul pe par. citind postarea ta mi-a venit o idee, sa incerc cu ochelari pentru inot,pentru ca tot timpul clatirii tipa „ochii, ochii”,desi samponul nu ustura.astazi caut ochelari si iti spun rezultatul….asa pentru noi, ca la voi se pare ca s-au cam sfarsit plansetele, asa-i la fetitele mari 🙂

    Doina a spus:
    24 August 2010 la 4:39 PM

    Iulia are 18 ani, asa ca ma mai uit si eu la bebelusii vostri si incerc sa dau o mana de ajutor.
    Imi amintesc cum tipam si eu cand eram spalata pe cap. A doua zi se gasea cate o vecina din bloc sa ma intrebe: „aseara te-ai spalat pe cap, draga?”

    Cautati si la adresa de mai jos, ar putea fi o solutie

    New Flexible Baby ‘ s Shampoo Hat Protector for eyes Enjoy Baby Bathing Shower Cap micar 30pcs

      adra_bell a răspuns:
      25 August 2010 la 9:00 AM

      Iulia e de ja a XII-a? wow
      Si eu imi amintesc ce mai tipam si tineam strans doua prosoape la ochi, eram destul de mare, stateam la casa, asa ca vecinii nu stiau ce concerte dam noi:))

        Doina a spus:
        25 August 2010 la 3:49 PM

        Da, Iulia incepe peste mai putin de o luna clasa a XII-a (din partea mea multe wow-uri; bucura-te cat de mult poti, trece atat de repede…)
        De la 3 ani si jumatate si noi am locuit la casa, dar cand mergeam pe la mamaia (mama mamei) la bloc si faceam baie, ofeream gratis vecinilor un recital. Acasa era reprezentatie la casti, nu auzeau vecinii. Eu ma mai alinam cu tovarasa mea de suferinta, o ratusca sub forma de colac.

        Cand Iulia avea vreo 9 ani, a vrut sa se spele singura pe cap, pentru a-mi face o surpriza. Mi-a facut-o, fiindca avea parul foarte lung si bogat, nu s-a clatit bine si s-a incurcat ingrozitor la ceafa. Imi venea sa bag foarfeca in el, ca sa-l descurc, dar am ales sa am rabdare si s-a rezolvat. Acum radeam amandoua cand ne aducem aminte. A fost bine ca am lasat-o, a doua oara a stiut ce are de facut.

        Doina a spus:
        25 August 2010 la 3:52 PM

        corectez: „acum radem”

Lasă un răspuns

