…si ca mami sunt si eu

Publicat pe


…sau si mami este ca mine
doua tricouri pentru doua zâne adevarate (nu, nu suntem noi, exista mai multe zane adevarate;)

4 gânduri despre „…si ca mami sunt si eu

    adelamaria a spus:
    26 August 2010 la 3:32 PM

    Wow! Cat de frumoase sunt! Mai fato, ai talent, iti zic! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      27 August 2010 la 10:40 AM

      Ana, cum am mai spus, desenele nu-s create de mine, dar daca te uiti la cele doua tricouri poti sa faci asa un joc cu „ghiceste diferentele”, care’s foarte multe, fiind desene facute direct din pensula. Ba e o aripioara mai mica, alta mai mare, una mai sus, alta mai jos, mainile le-am gresit rau la zana-mama samd:))

    svea a spus:
    31 August 2010 la 7:51 AM

    Esti talentata, ce mai! Nu conteaza ca desenele nu sunt creatie proprie! Conteaza ca ai reusit sa le redai si produsul finit este foarte reusit! Cat despre diferente, e firesc sa existe! Pictezi manual, nu dupa matrita!

      adra_bell a răspuns:
      31 August 2010 la 8:39 AM

      Multumesc, Gabriela! Sper sa-i vina zanei-mame, abia astept sa fac si pentru mine+Eva

Lasă un răspuns

