aproape de toamna

Publicat pe

12 gânduri despre „aproape de toamna

    mmaria a spus:
    29 August 2010 la 3:07 PM

    ce poze frumoase cu scufita rosie far scufita rosie in padure!!!

    adra_bell a răspuns:
    29 August 2010 la 4:19 PM

    hi, hi, hi, da, ar fi fost un fel de scufita mov, daca nu i-as fi uitat palariuta acasa

    adelamaria a spus:
    29 August 2010 la 5:04 PM

    Ce culori faine de inceput de toamna!…
    Totusi, am inchis ochii cand am ajuns la poza cu carabusul -am fobie cand e vorba de insecte…:D

      adra_bell a răspuns:
      29 August 2010 la 5:08 PM

      de ce ma strangi in pumnul tau….
      vezi, d-aia spun eu ca sunt degeaba poeziile alea teroriste.
      Hai ma, ca-i frumos, uite-te ce culoare are! Mie-mi plac radastile

    SabinaY a spus:
    30 August 2010 la 1:11 AM

    Mai dar esti talentata in fotografie.
    Bineinteles,cred ca e o inspiratie si subiectul 🙂

      adra_bell a răspuns:
      31 August 2010 la 8:40 AM

      da, da, subiectul face poza:))

    alina downunder a spus:
    30 August 2010 la 2:24 AM

    minunate. toate.

    Ada a spus:
    30 August 2010 la 9:07 AM

    Superbe poze…frumoasa scufita voastra…pupicei

      adra_bell a răspuns:
      31 August 2010 la 8:42 AM

      scufita, asta-primavara cand o duceam la padure, chiar asa zicea, ca ea merge la bunicuta:)

    svea a spus:
    31 August 2010 la 7:53 AM

    Superbe fotografiile si inspirate, ca de obicei!

      adra_bell a răspuns:
      31 August 2010 la 8:42 AM

      Multumesc! vine toamna, cea colorata, cu lumina mai putin invadatoare:)

Lasă un răspuns

