De august

Publicat pe Actualizat pe

Dupa-amiaza de august sfarsit, numai buna de pupat cu mami, adunat scoici uriase –  wow, de-ar face astea perle, ar fi  cat o minge de tenis –  si de jucat fotbal cu tati, la stadion.
Mai vrea o data la mare si ma piuie sa-i fac tricou cu Miladola (Dora-Minodora), ce departe-s vremurile cand doar eu vorbeam!
Asa era la inceput, eu vorbeam, iar ea se agata de privirea mea, ca orice bebelus care crede ca mama-i alfa si omega, fara sa stie ca, de fapt, e invers. Dar ce instinct extraordinar au, ti se uita direct in ochi, cumva stiu ei ca pe acolo se intra-n suflet.
Apoi tot eu vorbeam, iar ea scotea cate un „ngheeee” foarte conclusiv, cand a disparut nghee-ul, a aparut frustrarea ca doar eu vorbeam iar ea nu putea sa se faca inteleasa, desi pricepea tot.
Ce repede a crescut, acum dialogam, amandoua stam de vorba, ma intreaba cate-n luna si-n stele si stie sa asculte tinandu-si serioasa mainile-n poala si aruncand-cantand alintat un „daaaa’ deeee ce?” , care ma face s-o iau de la capat.  Pe unde o fi bebelusul meu, cel care se agata fascinat de ochii mamei, acum prind ca pe o perla fiecare stalceala, la gandul ca e ultima.

„Tati si-a luat masina de bebelit, tati se bebelece”

Tati…E geloasa tare, nu ma pot apropia de treimea masculina a familiei. „Nu-l pupa tu pe tati, e tati al meu, lasa-l ca-l pup eu”. Dar pot sa-l bat,  cu entuziasm se inscrie in echipa fetelor. Invers nu e valabil, eu nu pot fi  „batuta” pe motiv de buzita lasata a plans, nu o bate tuuu pe mamiiii, e mami  a mea.

Dupa-amiaza  de august sfarsit, banala dar diferita de altele din anii trecuti, vorbim si ma fotografiez cu bluza pepit, in oglinda o vad pe Eva, intr-o dupa amiaza la fel de banala de  august viitor, proband prima ei bluzita pepit

14 gânduri despre „De august

    alina a spus:
    29 August 2010 la 9:02 AM

    sunteti frumoase!
    si imi place si bluza! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      29 August 2010 la 4:20 PM

      Multumim:) cred ca n-am mai avut bluza pepit din clasa a 4a

    mmaria a spus:
    29 August 2010 la 1:18 PM

    chiar ca alina vroiam sa graiesc si eu:) sa stai linistita ca eva va creste si te va bucura in continuu si la varste mai mari!

      adra_bell a răspuns:
      29 August 2010 la 4:21 PM

      sunt sigura, dar eu tot ii zic: Cresti si tu mai incet:)

    ayandari a spus:
    29 August 2010 la 2:30 PM

    in sfarsit te vad si eu! 😀 Frumoase si unice momente intr-adevar, dar be ready ca vin altele si mai si…

      adra_bell a răspuns:
      29 August 2010 la 4:22 PM

      Jos mastile dom’le:) sa stii ca la tine m-am gandit, altfel sunt destul de vizibila pe FB de ex, si destula lume ma cunoaste in realitate

        ayandari a spus:
        29 August 2010 la 4:37 PM

        pe mine ma tot rodea gandul: oare n-om fi rude si habar nu am?Am atatea verisoare si veri in Giurgiu pe care nu-i stiu incat chiar discutam cu sotul meu ce fainar fi sa-ti gasesti asa un om „de sange” pe net :-D. Din foto cu pepitul nu te stiu sigur, am elucidat misterul 😀

        adra_bell a răspuns:
        29 August 2010 la 5:10 PM

        poti sa stii? Tata e din 7 frati, iar parintii lui la fel, am veri de-ai doilea prin toate colturile tarii/lumii si ii stiu doar pe cativa

    adelamaria a spus:
    29 August 2010 la 5:02 PM

    Sensibil post :)…Si eu ma trezesc uneori gandindu-ma la acelasi lucru…trece vremea, trece…

      adra_bell a răspuns:
      29 August 2010 la 5:10 PM

      ca maine le pregatim de scoala:)

    Cristi a spus:
    30 August 2010 la 7:42 PM

    Superb……si ai atata dreptate…..Cand nu stiu sa vorbeasca sunt atat de dulci….dar cand invata,nu mai scapi de vesnicul ,,de ce?”:d
    Oricum,vor fi alte momente,fiecare varsta are farmecul ei.Sa vezi ce o sa te distrezi ca va fi adolescenta !:d

      adra_bell a răspuns:
      31 August 2010 la 7:23 AM

      Felicitari pentru implicarea in cresterea nepotelului!
      Te cred in privinta adolescentei, aproape ai crescut doi adolescenti:)
      Vom vedea ce va fi

    Draw For Joy a spus:
    31 August 2010 la 10:24 AM

    Frumoaselor, cochetelor! Adunati toata ziua cuvinte in dictionarul Eva, si va plimbati. Frumos din partea voastra!

      adra_bell a răspuns:
      31 August 2010 la 4:18 PM

      ma gandeam ca…sa te depasim:P ei, las’ ca mai creste miss…
      (dar mi-a ramas gandul la rochita ta, in dungi, purtata la Viena)

Lasă un răspuns

