redefiniri

Publicat pe Actualizat pe

asa cum le-a facut Eva: mama-mazgalitor de hainute si mama-fotograf

9 gânduri despre „redefiniri

    mmaria a spus:
    1 Septembrie 2010 la 12:54 PM

    minunate, si eva, si mama ei!

      adra_bell a răspuns:
      1 Septembrie 2010 la 7:25 PM

      Multumesc! pai seaman cu ea:)

    mariana a spus:
    1 Septembrie 2010 la 4:19 PM

    Poze calde …mi-a fost dor de voi si de postari…

      adra_bell a răspuns:
      1 Septembrie 2010 la 7:25 PM

      welcome back! ati fost in Romania?

    Zu a spus:
    1 Septembrie 2010 la 5:30 PM

    Prima fotografie imi place tare mult ca atmosfera, felicitari! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      1 Septembrie 2010 la 7:26 PM

      Multam! Vreau sa ma asigur ca se vede ca e un trucaj, mie mi se pare vizibil, d-aia nici n-am precizat in postare

        Zu a spus:
        2 Septembrie 2010 la 8:36 AM

        Eu vad, dar eu sunt si din domeniu asa ca nu stiu ce sa-ti spun. Mie mi se pare clar.

    Mamiţuni a spus:
    1 Septembrie 2010 la 6:10 PM

    Foarte faine, amandoua!

      adra_bell a răspuns:
      1 Septembrie 2010 la 7:27 PM

      Multam! E fain siteul, se pare ca rusii sunt niste profesionisti in domeniu, si ca orice chestie ruseasca gasita pe net, e gratuit, ca doar tot ei sunt cei mai tari in spart coduri de programe

Lasă un răspuns

