inchidem si deschidem. Despre trafic, cu mustrare

Publicat pe Actualizat pe

Ceasurile zilei

mancam? lapte vreau, tot-tot! s-a deschis afara! (dimineata)

de ce sa ne culcam, nu vezi ca afara este deschis? (la amiaza)

acuma domim, s-a inchis afara! (seara)

Mustrare

cu lacrimi in ochi, catre M care i-a daramat fara intentie, minunatul ei aranjament-turn din bureti de vase (avem vreo 15), asortati cu creta colorata si pahare din plastic

Tati, ai facut o chestie foarte urata!

Violenta in trafic

doi dalmatieni din plastic stau in fata unei trasurici trasa de doi ponei cu coame roz, incalcite

Un catel catre celalalt:

mah motolule, ma andicapatule (uf, greu vocabular si neadecvat, daca pot spune asa, au parintii astia), da-te la o parte din fata masinii

O seara buna! Incepem sa inchidem

13 gânduri despre „inchidem si deschidem. Despre trafic, cu mustrare

    mmaria a spus:
    2 Septembrie 2010 la 8:08 PM

    hihihi

    salmi a spus:
    2 Septembrie 2010 la 8:39 PM

    Ups, cred ca ati inchis deja, vin maine la prima ora :).
    Sper ca deschideti cum crapa de ziua :)).

      adra_bell a răspuns:
      3 Septembrie 2010 la 7:16 AM

      nu, pliz, nu chiar cum se crapa de ziua, ceva mai tarziu:))

    adelamaria a spus:
    3 Septembrie 2010 la 8:41 AM

    Uff! Sa nu mai mai sperii asa! Am crezut ca inchideti blogu’! 😀
    Pupici istetei! 😀

      adra_bell a răspuns:
      3 Septembrie 2010 la 12:16 PM

      noi suntem chiar cele care inchid soarele:D

    Draw For Joy a spus:
    3 Septembrie 2010 la 9:18 AM

    Hai, ca s-a deschis demult afara, ce mai construieste azi Eva?

      adra_bell a răspuns:
      3 Septembrie 2010 la 12:18 PM

      vai de mine! pai cam asa: a facut mancare, a mers la cumparaturi, a mancat o bomboana de ciocolata si i-a dat alta fetitei unei cersetoare, a mai cerut o bomboana de ciocolata, mi-a spus o poveste intorto-dusa si acum spala vase

        salmi a spus:
        3 Septembrie 2010 la 2:33 PM

        My god! 🙂 Si tu ce mai faci? :))

        adra_bell a răspuns:
        3 Septembrie 2010 la 2:39 PM

        Nimic! pai de ce crezi tu ca am vrut sa am fata?
        (aoleu, ma ia groaza, mai vrea sa spele vasele si cu detergent si apoi le pune peste celelalte in uscator, face fleasca pe jos, am facut de doo ori compozitia la galuste ca prima data i-a facut felul, a rasturnat orezul in mijlocul bucatariei, in incapatanarea ei de a-l pune in dulap etc, etc)

    salmi a spus:
    3 Septembrie 2010 la 4:04 PM

    :)) Ce fain, imi amintesc de ale mele cand erau asa…savureaza, e tot ce pot sa iti spun!
    Silvia avea varsta Evei cand spala vasele…mama ce harnicutza am avut! 😉

    Zicolorata a spus:
    6 Septembrie 2010 la 4:04 AM

    Doamne, ador perlele lor!

    Zicolorata a spus:
    6 Septembrie 2010 la 4:17 AM

    Noroc cu tine si cu limbajul din trafic ca as fi uitat faza de azi: http://zicolorata.blogspot.com/2010/09/din-trafic.html

      adra_bell a răspuns:
      6 Septembrie 2010 la 7:39 AM

      :)) micutele noatre casetofoane, mereu pe rec

Lasă un răspuns

