Colaje

Publicat pe Actualizat pe

In afara de zgariatul  peretilor si feştelitul cu guase, Eva mai are si pasiunea lipitului. Ea spune ce vrea sa faca si alege culorile, eu decupez, apoi Eva lipeste,  urmarindu-si propria viziune. Asa a reusit sa aduca marea si omul de zapada in acelasi peisaj.

Vreau la mare. cand mai mergem la mare?

dupa 5 minute

vreau sa facem un om de zapada. cand ninge?

ps  doar vela mare e lipita de mine

10 gânduri despre „Colaje

    Lala a spus:
    3 Septembrie 2010 la 2:34 PM

    Se descurca excelent, are clar o gena artistica .Felicitari!

      mugur a spus:
      3 Septembrie 2010 la 3:08 PM

      De la maică-sa, se ştie (şi se vede)

      adra_bell a răspuns:
      3 Septembrie 2010 la 3:11 PM

      multumesc, o sa-i transmit:) eu chiar am fost surprinsa ca i-a pus omului de zapada ochi, nas si gura. Daca nu deseneaza deloc…

        adra_bell a răspuns:
        3 Septembrie 2010 la 3:12 PM

        fugi bre! lasa ca o fi luat si de la tine vreo gena tehnica, a luat sigur ca d-aia are deceurile mitraliate, vrea sa stie cum functioneste lucrurile, relatia cauza-efect, etc

    zoozie a spus:
    3 Septembrie 2010 la 6:21 PM

    nu te mai vita ca nu deseneaza. Domnisoara vede 3d. Plastilina nu aveti?

      adra_bell a răspuns:
      3 Septembrie 2010 la 9:34 PM

      nu prea mai avem, cred ca mai e o cutie cu verde. Peste vara nu prea a fost timp de plastilina, asta-iarna ma punea pe mine sa-i fac. Ordin: fa un catel! fa un soricel, fa-l pe Pato, etc

    GERMINA a spus:
    3 Septembrie 2010 la 9:31 PM

    Foarte frumos colajul! Si foarte in detaliu. A facut si valurile… Felicitari!

      adra_bell a răspuns:
      3 Septembrie 2010 la 9:34 PM

      de fapt a zis sa-i fac marea

    alina downunder a spus:
    4 Septembrie 2010 la 10:47 AM

    oau, super … o sa incerc si eu cu Anna, mai ales ca-i place sa decupeze, sunt chiar curioasa, ca nici ea nu deseneaza.
    oricum, Eva e de exceptie cu colajele!!

      adra_bell a răspuns:
      5 Septembrie 2010 la 10:30 AM

      si Evei ii place sa decupeze, taie cu o forfecuta cu varf rotunjit, dar alandala, mai are pana sa decupeze un cerc (nici eu nu excelez, de altfel:D). S-ar putea sa te surprinda, eu am ramas masca de cum a facut omul de zapada si a mai facut si o casuta careia i-a pus ferestre si usa.

Lasă un răspuns

