Tenisul si paintball-ul, sporturile mele preferate

Publicat pe Actualizat pe

Nimic nu m-a inveselit mai tare zilele astea decat o stire in care se spunea ca toti candidatii la tura a doua de bac dintr-o sala de examen s-au semnat cu numele Ion Popescu. M-am si intrebat ce or fi scris acesti Ioni si Popesti la rubrica „numele tatalui”. Au trecut acelasi tata?
Am ras de faza asta si de una singura, ba pe strada, ba acasa, pana ieri cand mi s-a intamplat mie ceva caraghios. Nu ca ar ar fi prima data, mi s-a mai intamplat si acum vreo 6-7 ani, de am umblat vreo luna cu genunchii juliti si m-am laudat la orice curios ca am cazut la tenis, astfel incat sa par o sirena sportiva care a avut un accident.
Azi si maine sunt „zilele mele”, primesc felicitari, telefoane si cadouri. Daca se va intampla sa ma intrebe cineva de genunchi am sa spun ca am cazut la paintball. Suna destul de cool?

24 de gânduri despre „Tenisul si paintball-ul, sporturile mele preferate

    adelamaria a spus:
    8 Septembrie 2010 la 10:49 AM

    Suna bine 🙂 Sau poti sa mai fabulezi c-o ora de echitatie pentru cei mai pretentiosi :))
    La Multi Ani de Maria si La Multi Ani de Ana! :))

      adra_bell a răspuns:
      8 Septembrie 2010 la 10:51 AM

      :)) ce bine ar suna echitatie, doar ca n-am unde aici. In schimb avem teren de paintball.
      La multi ani si tie!

    corinamirela a spus:
    8 Septembrie 2010 la 12:16 PM

    …invatati sa mergeti pe role?
    Ganduri bune de la noi de sfanta Maria! De cand am copilul tare o simt aproape pe Maica Sfanta 🙂

      adra_bell a răspuns:
      8 Septembrie 2010 la 2:59 PM

      uite la asta cu rolele nu m-am gandit:))
      Multumesc! din cate stiu azi ar trebui sa fie onomastica adevarata a Mariilor

    abramburika a spus:
    8 Septembrie 2010 la 1:45 PM

    Si totusi, ca mi-s curioasa din fire, de ce ai genunchii zdreliti? Fara echitatie si tenis, zii adevarul!

    La multi ani de ziua numelui!

      adra_bell a răspuns:
      8 Septembrie 2010 la 3:01 PM

      Petro, pai daca scoatem toate sporturile pe care as putea sa le practic dar nu ma incumet ce crezi ca mai ramane?

    GERMINA a spus:
    8 Septembrie 2010 la 2:01 PM

    La multi ani! Sa fi sanatoasa si norocoasa!

    ayandari a spus:
    8 Septembrie 2010 la 2:38 PM

    La Multi Ani sanatosi si fara julituri la paintball.Suna super cool! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      8 Septembrie 2010 la 3:05 PM

      saru’mana! acu’ deja sunt zdrelita si n-ar fi numai asta, ma si doare, mi-am rupt si blugii:))

        ayandari a spus:
        8 Septembrie 2010 la 3:57 PM

        scuze ca am ras in hohote de una singura, in fata pc-ului, chiar nu e ceva comic dar nu m-am putut stapani imaginandu-mi-te.Tu mi-ai amintit de o faza cu mine anul trecut, abia nascusem, m-am intins pe asfalt cat eram de dulapoasa si-mi spune un batran:” lasa tata, te mariti in curand!”.Am avut efectiv o criza de ras ca eu eram cu caruciorul cu copil si cazusem lata iar aluia ii ardea de maritisul meu in loc sa ma ajute in vreun fel.Sa zic si eu acum?Lasa, maica, te mariti in curand! :-)))))

        adra_bell a răspuns:
        8 Septembrie 2010 la 4:26 PM

        ba vezi sa nu! bineinteles ca e comic, sa vezi 1.80 m ai mei cu tot cu sandalele cu talpa-toc intinsi pe jos! si nu stii tot tabloul. Ca fii-mea tocmai se rasturnase cu tricicleta si intr-acolo ma indreptam eu asa grabita, sa o ridic pe tofoloaga mea de jos. Si Matei, prietenul Evei, radea in hohote:))

    Luca si Roxana a spus:
    8 Septembrie 2010 la 3:21 PM

    La multi ani si multa sanatate si din partea noastra! Pupici.

      adra_bell a răspuns:
      8 Septembrie 2010 la 4:27 PM

      Multumesc Rox si Luca, va pupam si noi!

    Roxana a spus:
    8 Septembrie 2010 la 4:17 PM

    La multi ani si azi si maine si in orice zi!
    Va imbratisam pe amandoua!

      adra_bell a răspuns:
      9 Septembrie 2010 la 8:30 AM

      Multumesc! La multi ani si zanei tale!

    mariana a spus:
    8 Septembrie 2010 la 4:45 PM

    La multi ani de ziua onomastica, numai bine si bucurii

      adra_bell a răspuns:
      9 Septembrie 2010 la 8:31 AM

      La multi ani si tie! Wow ce multe sarbatorite avem:)

    zoozie a spus:
    8 Septembrie 2010 la 9:43 PM

    bietii blugi :))

      adra_bell a răspuns:
      9 Septembrie 2010 la 8:31 AM

      nah, oricum nu-mi prea placeau:D

    alina downunder a spus:
    9 Septembrie 2010 la 1:45 AM

    eh, asa zi de nume mai rar!! pupam, sa treaca genunchii repejor, si … la multi ani pentru azi! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      9 Septembrie 2010 la 8:32 AM

      Multumesc! La multi ani si dragelor tale! Frumoase nume, serios, intotdeauna mi-au placut numele astea:)

    Paula a spus:
    10 Septembrie 2010 la 9:18 PM

    La multi ani si de la noi!

    Ei, cata lume ti-a zis La multi ani azi?

      adra_bell a răspuns:
      11 Septembrie 2010 la 9:58 AM

      Azi nu mi-a mai zis nimeni, nici ieri de altfel, la ortodocsi n-are prea mare trecere Sf Ana. Multumesc:)

Lasă un răspuns

