Inspaimantatorii, pufosii si dragalasii

Publicat pe Actualizat pe


Inspaimantatorii: fulgii cu ochi pe ei si dovleacul de Halloween (stiu ca mai e pana acolo, dar ne antrenam)

Pufosii: puii de strut cu gene lungi si porumbeii cat o gaina, de la voliera nou infiintata in padurea Balanoaia

Dragalasii: patru bebelusi din patru colturi ale lumii ne arata si noua viata prin ochii lor. Si se vede frumos, induiosator si haios. M-am uitat la documentarul Babies impreuna cu Eva (asa zicea, cu acordul sau impreuna cu parintii), ei i-au placut copiii mov, iar eu am inteles ca am fost mult prea stresata ca mama de bebelus. Un stagiu pregatitor de cateva luni, intr-o coliba din Namibia sau intr-o iurta din Mongolia, ar fi picat la tanc.

10 gânduri despre „Inspaimantatorii, pufosii si dragalasii

    marianatcn a spus:
    10 Septembrie 2010 la 7:14 PM

    haha…puiul pare un „guguluff”…de la ce vine…am aruncat ochii pe primele postari, nu te supi, nu?
    O fi insemnand ceva, cred.

      adra_bell a răspuns:
      11 Septembrie 2010 la 6:50 AM

      strutul? erau caraghiosi tare si f frumosi, cu niste ochi genati…
      Nu ma supar, dar nici nu stiu de la ce vine, asa ii ziceam noi cand era bebelus. Cred ca este ceva fursec-prajitura:)

    dudumic a spus:
    10 Septembrie 2010 la 8:02 PM

    Eva a pus mana pe pana? Gaza nu le atinge, nu stiu ce ii displace: tipa daca incerc sa il gadil cu ea sau sa i-o dau in mana…
    Documentarul -unde l-ati gasit? Ca la cinema nu ajung sa il vad.

      adra_bell a răspuns:
      11 Septembrie 2010 la 6:52 AM

      ei, nu! se stie ca e nevoie de curaj extrem sa atingi o pana, mai ales una cu ochi! Era la mine-n mana.
      Filmul l-am luat de unde-si iau provincialii, fara cinema in oras si fara bani prea multi pt dvd-uri, filmele. Torenti

    adelamaria a spus:
    11 Septembrie 2010 la 8:04 AM

    Superbe pozele! Filmul incerc sa-l descarc acum – sper ca l-am nimerit 🙂
    Multumesc!

      adra_bell a răspuns:
      11 Septembrie 2010 la 8:13 AM

      vezi ca-i pe forumul AP linkul

    alina downunder a spus:
    12 Septembrie 2010 la 2:58 AM

    sa stii ca si Maria a trecut prin faza cu teama de fulgi, ba inca rau de tot. acum e innebunita sa-i adune si sa faca tot felul de crafts cu ei!
    merita documentarul? l-a gasit si al meu dar nu eram sigura daca merita (timpul, ca noi la ala stam prost, chiar si cu copiii atarnati de noi!).

      adra_bell a răspuns:
      12 Septembrie 2010 la 8:38 AM

      sa nu-ti pui prea multa baza in el ca documentar. eu zic ca nu-ti pierzi timpul, aproape fiecare cadru e o fotografie superba. In rest, hmmm, mi-a placut, i-as da un 8 sa zicem, dar uite ce zice Ana mai jos. Eu m-am uitat cu Eva, cam in trei reprize l-am vazut.

    adelamaria a spus:
    12 Septembrie 2010 la 8:31 AM

    Revin: n-am rezistat decat 20 minute la documentar…Nu stiu de ce…Mi se rupea inima de copiii aia din Namibia si Mongolia :(( N-am putut!
    Stiu ca ideea filmului era alta, dar n-am avut taria sa rezist imaginilor. Singurul meu e gand era – bine ca nu m-am nascut acolo! Plus sa atmosfera, decorul din Mongolia imi amintea atat de puternic de situatia din satele noastre cele foarte sarace :(…
    Macar imi zici tu ce-am pierdut dupa primele 20 de minute? 🙂

      adra_bell a răspuns:
      12 Septembrie 2010 la 8:36 AM

      :)) nu se poate! m-ai facut sa rad. E chestie de perspectiva. Eu si cu M chiar am comentat ca Ponijao pare cel mai fericit dintre toti, cum mergea el de-a busilea prin rau si bea apa, si cum l-a examinat pe fratiorul lui si si-a descoperit puta:)) Daca te uiti pana la sfarsit ai sa vezi ca acel copil mov, vorba Evei, a crescut foarte armonios si avea un echilibru de invidiat. Crestea alaturi de ma-sa si de frati, era tot timpul in bratele cuiva, si sharuia tatele ma-sii cu frati-su:))
      Eu am savurat mai ales experientele celor doi baietei din Mongolia si Namibia. Nu stiu ce-ai putea considera ca ai pierdut, mie mi-a placut mult cand ii arata la primii lor pasi, cata straduinta si ce victorie se vedea pe fetisoarele lor, mi-au dat lacrimile

Lasă un răspuns

