Mami, vreau si eu o prajiturica!

Publicat pe Actualizat pe

Ia sa te vad mami, cum te faci rapid o prajiturica si sa fie si frumos, sa poata participa si copilul.  Bine, de obicei domnisoara vrea o placintica, care, de regula, e rezident permanent la noi in frigider, si o prefer pentru ca are fructe, ce mai conteaza ca merele sau dovleacul sunt coapte, tot e bine ca ajunge sa manance ceva fructe in acest fel.

Cea mai rapida si haioasa prajitura pe care am pregatit-o se face in 7-8 minute, cu tot cu coacere, la microunde.

Eva aduce canile de cafea de pe balcon si tot ea le spala. Pauza de schimbat copilul ca s-a udat fleasca. Impreuna aducem ingredientele pe masa:

– 8 linguri rase de faina
– 8 linguri rase de zahar
– 2 linguri de cacao neagra
– cate 1/2 lingurita de praf de copt pentru fiecare cana
– 2 oua
– 6 linguri de lapte
– 6 linguri de ulei
– 2 cani goale

Se pune in fiecara cana: 4 linguri rase de faina, 4 linguri rase de zahar, 1/2 lingurita praf de copt, 1 lingura cacao si Eva le amesteca bine-bine. Tot Eva sparge cate un ou in fiecare cana iar eu amestec. Schimbam rolurile, eu pun in fiecare cana cate 3 linguri de ulei si 3 de lapte si ea amesteca. Ieri am pus si niste capsuni din dulceata, altadata stafide,  e o reteta care se lasa modelata de imaginatie.

E gata! Se pun canile la cuptorul cu microunde, la 700W, ca atat are cuptorul nostru si se lasa fix 4 minute, timp suficient sa schimb iarasi purcelul copilul.

Cling! Se lasa putin sa se raceasca si se se scoate checul din cana, cu grija si cu ajutorul unui cutit. Se taie felii si se aseaza la micul dejun.

Reteta scrisa de un profesionist in gatit o gasiti aici. In curand, raspunsul la „mami, vreau si eu pizza! Pizza vreau!” si mami n-are niciun ban in buzunar sa comande la pizzerie.

6 gânduri despre „Mami, vreau si eu o prajiturica!

    Aralia a spus:
    12 Septembrie 2010 la 3:31 PM

    Se incearca pe loc!
    😀

      adra_bell a răspuns:
      12 Septembrie 2010 la 4:41 PM

      spor…la mancat, ca de treaba nu prea e:)

    svea a spus:
    12 Septembrie 2010 la 4:28 PM

    Mmmmm, ce bine arata si ce simplu sunt de facut! Incerc si eu!

      adra_bell a răspuns:
      12 Septembrie 2010 la 4:41 PM

      arata mai bine in realitate, fotografiile sunt naspa, facute cu blitz

    Lixa a spus:
    13 Septembrie 2010 la 11:11 AM

    Super reteta! Diseara asta facem 😉

      adra_bell a răspuns:
      13 Septembrie 2010 la 11:28 AM

      da, super! Astept retete la fel de rapide pentru: cozonaci, sarmale, supe, etc:))

Lasă un răspuns

