Vise, sporturi si zgaieli de week-end

Publicat pe Actualizat pe

In casa decoram, desenam, pictam si ne pictam. Orice suport e bun: hartie, haine, pereti, pietre, manute

Afara ne plimbam, facem sport, si visam. La capitolul sport avem rostogoliri in stil liber pe stadion, asta-mi place cel mai mult la copii, sunt dezinhibati, adica sunt inca neinhibati, si stiu sa se distreze. Si eu ma laud, am cu ce, am alergat, mai merg si azi.

La plimbari si cascat gura pe ici pe colo suntem asi. Excelam, ar trebui sa fim premiati. La Malu Rosu era plin de parapante si deltaplanoare, Eva si Matei au fost incantati


faţă de roboţel:))

Niste oi cu ciobanul si magarusul lor isi vedeau linistite de pascut, intrebandu-se probabil cat de ciudata poate fi specia asta cu doua picioare, care-si pune niste roti in spate si zboara precum pasarile

Eu sunt responsabila cu visurile, desi sunt o pisica speriata de felul meu, am tot felul de idei sarite de pe fix. Cum ar fi: sa-mi rod unghiile de invidie ca domnisoara se pregateste sa-si ia zborul. Fiind o idee care ma bantuie de ceva timp, banuiesc ca va trebui sa o trec la „chestii-pe-care-le-am-facut-si-nici-mie-nu-mi-vine-sa-cred”

Aici am avut un pic de satisfactie ca a murit capra vecinului, domnisoara e la aterizare, era inghetata tun si se vaita ca n-a putut sa faca fotografii.

Am mai aruncat cu pietre-n balta, uite-asa ca sa deranjam pestele, copiii s-au tavalit prin niste tuburi si au studiat live cum sta treaba cu ecoul si…va urma, ca week-endul nu s-a incheiat.

Un gând despre „Vise, sporturi si zgaieli de week-end

    Draw For Joy a spus:
    13 Septembrie 2010 la 11:04 PM

    Ce distractie pe voi! Imi place pictura de pe manute 🙂

Lasă un răspuns

