Dansam in ziar

Publicat pe

Catalina, mama lui Bobo, (Andreea e prietena mea) ne-a dat la Adevarul de seara, unde altundeva decat la rubrica: locuri unde sa pierzi timpul. Ei bine, o dam si noi la blogul de dimineata, ca sa fim chit.

Tot de dat, ne gandim sa o dam pe Eva la dans, nu conteaza stilul, este foarte interesata de oricine danseaza la televizor si incearca sa imite miscarile. Se rusineaza daca se simte observata. Oare e posibil la 3 ani? As vrea sa nu fie ceva strict, mai degraba de joaca si dixtractie si as mai vrea sa se poata asta in Giurgiu.

Ah, da si sa fie cu oglinzi ca taaare ii mai place sa se admire!

15 gânduri despre „Dansam in ziar

    abramburika a spus:
    14 Septembrie 2010 la 10:38 AM

    Felicitari pt. micutul VIP!!

    Eu am in gand ceva inot pt. S. ca prea ii place apa … Pare interesata. Sa terminam insa cu acomodarea la gradinita, ca sa nu o aglomerez prea tare.

    Bafta si sa gasiti ceea ce cautati!!

    adra_bell a răspuns:
    14 Septembrie 2010 la 10:41 AM

    Petro, inot avem, dar antrenorul e prieten cu M si ne-a zis sa nu o dam in niciun caz inainte de 4 ani

      abramburika a spus:
      14 Septembrie 2010 la 10:42 AM

      De ce? E valabil pt. Eva sau in general?

        adra_bell a răspuns:
        14 Septembrie 2010 la 10:46 AM

        in general. Noi ne interesasem pt nepotica, care avea atunci varsta Evei, iar el are o fetita de-o seama cu Diana, nepoata, si ne-a zis ca nici el nu o ia pe fii-sa, ne-a explicat mai multe, am retinut atunci ca daca sunt mici fac des otite si raceli repetate

    salmi a spus:
    14 Septembrie 2010 la 10:53 AM

    Cand era Diana mica am dat-o la dans de la 4 ani…a luat-o pentru ca eram prieteni cu profesorul, dar ne-a spus ca dupa 5 ani e grupa cea mai mica. Pana atunci nu stiu sa coordoneze miscarile si Diana mai mult tzopaia pe acolo…s-a vazut schimbarea insa mai tarziu, dupa 5 ani. Asadar daca gasiti un prieten profesor :). Dar cine stie, de 10 ani s-au mai fi schimbat lucrurile…

    Felicitari pentru aparitia in ziar! 😉

      adra_bell a răspuns:
      14 Septembrie 2010 la 10:55 AM

      De aparitia la ziar, tin sa precizez ca nu noi suntem pasarile exotice, ci alea de dupa plasa de sarma.
      Aha, deci 4 ani, oricum m-as mira f tare sa gasesc ceva in Gr, stiu sigur ca exista de la 6 ani

        salmi a spus:
        14 Septembrie 2010 la 9:18 PM

        🙂 Ah, pasari nu sunteti dar exotice da! 😉 Va potriviti cu titlul…:))

    ayandari a spus:
    14 Septembrie 2010 la 12:52 PM

    Felicitaciones dragelor! Si eu vreau dans si aikido pentru strumfica al meu, dansul si eu stiu ca de la 5-6 ani se poate face ( vb insa de dansuri de societate,da?) si la aikido tot asa, dupa 4-5 anisori.Pana atunci in fata oglinzii cu pantofii mamei ne scalambaim cat putem 😀

      adra_bell a răspuns:
      14 Septembrie 2010 la 12:58 PM

      sa stii ca nu ma gandisem, pana intr-o zi cand a vazut-o un nene care e nu stiu ce sef pe la scoala de arte sau ceva de genul asta si ne-a intrebat de ce nu o dam la dans. Nu m-am gandit la dansuri de societate si nici la balet, mai degraba ceva gen topaiala in grup, asa o ora/sapt sau doua, si l-am pus pe M sa se intereseze, desi slabe sperante sa se faca ceva aici pentru copii asa de mici. Nici nu stiu daca Eva ar sta, desi nu-i asta problema, nu sta, nu mai mergem si gata

    ayandari a spus:
    14 Septembrie 2010 la 1:32 PM

    eu , daca tii neaparat sa incerci, te pot trimite undeva pe la Bolintin ( care e in judetul Giugiu, dar nu in orasul Giurgiu) la un prieten care este instructor de dans, pentru copii in special.Daca vrei sa o testezi si sa vezi daca ar sta, poti merge acolo la o ora si vezi daca are stare, daca ii place, daca ar vrea sa danseze asa in mod organizat.Detalii pe mail daca vrei.

      adra_bell a răspuns:
      14 Septembrie 2010 la 1:57 PM

      Amira, tare departe-i Bolintinu’ :), mersi mult! Tocmai, ca nu vreau ceva organizat, e prea mica pentru rigoare si strictete, o joaca asa muzicala ma gandeam, ca prea-i imita p-aia de la Tv

        ayandari a spus:
        14 Septembrie 2010 la 2:05 PM

        de Bucuresti nu am mai pomenit, m-am gandit ca va e mai aproape Bolinitnu’ :-D.Joaca muzicala fa tu cu ea, topaiti amandoua cat puteti 😀

    abramburika a spus:
    14 Septembrie 2010 la 3:47 PM

    Eu ma interesasem aici pt. cursuri de inot si stiu ca primesc d ela 3 luni. Pana la 2 ani sunt insotiti in piscina de unul din parinti, iar mai apoi, singuri. Sa vedem.

      adra_bell a răspuns:
      14 Septembrie 2010 la 3:58 PM

      ahaaa, inteleg cum vine. In Bucuresti sunt sigur astfel de piscine unde vin si bebelusi si copii mai mici, dar banuiesc ca au personal specializat. Noi suntem fundu’ Munteniei aici, mititei si nedotati.

        ayandari a spus:
        14 Septembrie 2010 la 9:08 PM

        in Bucuresti este un asemenea centru unde poti mereg cu al tau copil fara probleme sa inoate.Eu am o prietena cu o fetita de 10 luni pe care o duce aici:
        http://www.babyspa.ro/

Lasă un răspuns

