2 ani si 10 luni – imaginatie

Publicat pe Actualizat pe

Imaginatia ei  infloreste si eu o exploatez.

Mami, spune-mi o poveste!

ce poveste vrei?

cu bufnite!

Nu stiu povesti cu bufnite. Spune-mi tu una!


Si chiar mi-a spus!

3 gânduri despre „2 ani si 10 luni – imaginatie

    abramburika a spus:
    16 Septembrie 2010 la 1:46 PM

    Bravoooo, Eva!! Chiar are imaginatie!! Frumoasa povestea cu bufnitele!

    GERMINA a spus:
    16 Septembrie 2010 la 2:23 PM

    Foooarte frumoasa povestea! Sa-i spui ca mi-a placut tare. Si desenele mi-au placut. Si mai vreau!

    adra_bell a răspuns:
    16 Septembrie 2010 la 3:28 PM

    da, e foarte sucita:)) dupa mintea mea bufnitele ar fi luat un tren adevarat care trecea prin marginea padurii si s-ar fi intors acasa-n zbor, ca d-aia sunt pasari, nu sa zboare pe poze cu avioane.
    Dar va imaginati ca povestea nu a curs asa ca atare ci s-a incropit dintr-un dialog, nu?
    Alesanda e prietena ei, Alexandra d-aia are si ochi albastri, si banuiesc ca Taa e un mix intre Eva si Matei.

Lasă un răspuns

