Adra bell

Publicat pe Actualizat pe

Tot am intrari de pe google in care se cauta adra bell, asa ca am gugalit si eu din curiozitate sa vad ce gaseste lumea. No, n-a fost de bine ce-am gasit dar sunt ok, vie, sanatoasa, nervoasa si cu chef de glume

15 gânduri despre „Adra bell

    abramburika a spus:
    18 Septembrie 2010 la 12:04 PM

    Hahhaaaaa!!!

    Valentina a spus:
    18 Septembrie 2010 la 1:17 PM

    Cam sinistra descoperirea ta, chiar daca vrei sa o privesti cu umor… pe mine adra bell ma trimite cu gandul la Sandy bell, cred ca toata lumea din generatia noastra cunoaste personajul, asa ca alunga orice gand negru si inveseleste-te fredonand „Va sandy, Sandy sans doute…)

      adra_bell a răspuns:
      18 Septembrie 2010 la 1:54 PM

      si cand te gandesti ca siteul de numea ceva de genul „find a grave”…Ei, de ce sinistra? e doar un nick, fara legatura cu numele meu, si nici nu vine de la Sandy belle. Cred ca esti intr-o generatie ceva mai tinerica eu eram destul de mare cand intra lumea in case sa se uite la Sandy belle

    zoozie a spus:
    18 Septembrie 2010 la 1:31 PM

    deci esti d’aia care se cauta pe google :)) Hai c-am ras, desi per ansamblu eram destul de amarata. Viata lunga, presupun ca asta e cel mai nimerit sa-ti urez, nu ? 🙂

      adra_bell a răspuns:
      18 Septembrie 2010 la 1:54 PM

      hai ma, de ce amarata? uite alde adra bell ce au patit si tu esti suparata?! Curaj!

    miha a spus:
    18 Septembrie 2010 la 3:54 PM

    :))

    ayandari a spus:
    18 Septembrie 2010 la 6:29 PM

    super tare 😀

      adra_bell a răspuns:
      20 Septembrie 2010 la 10:37 AM

      da, ca sa vezi cum a omorat-o curiozitatea pe pisica, vroiam sa vad si eu ce gasesc oamenii cand imi cauta nickul si poftim…

        ayandari a spus:
        20 Septembrie 2010 la 12:35 PM

        am sa fac si eu un post cu ceea ce cauta oamenii cand ne gasesc pe noi, unele ma pun intr-o reala dificultate ca-s scrise in orice alt dialect din lumea asta, nuai in romana nu.Si totusi ma gasesc la cautari 😀

    marianatcn a spus:
    19 Septembrie 2010 la 4:28 PM

    Wow, dar ai adunat ceva ani…ce ciudat, aceeasi zi, 27…se zice ca moartea alege sa loveasca in preajma zilei (lunii) de nastere. Cate ciudatenii….si cum le gasesti tu pe net!!!
    Pai sa ai o viata cat mai lunga…..

      adra_bell a răspuns:
      20 Septembrie 2010 la 10:33 AM

      incep sa cred ca ele, ciudateniile, ma gasesc pe mine:))

    alina downunder a spus:
    20 Septembrie 2010 la 1:40 AM

    pai ai avut timp sa te reincarnezi, nu? :))

    adra_bell a răspuns:
    20 Septembrie 2010 la 10:35 AM

    nah, nu, eu cred ca am fost pisica intr-o viata anterioara, intr-o alta am trait in Portocalia, am observat tarziu ca pe mama respectiva o chema Born, chiar am crezut o secunda ca mi-a facut cineva o gluma, gasisem si vinovatul, ma miram doar cum de nu m-a anuntat:))

Lasă un răspuns

