Bu-hu-hu

Publicat pe Actualizat pe


Pictorial


Cum se face


poza finala

12 gânduri despre „Bu-hu-hu

    Roxana a spus:
    19 Septembrie 2010 la 3:33 PM

    Mi-nu-na-ta!
    O sa fac si eu o bufnita. Neaparat.
    Pupici!

    adra_bell a răspuns:
    19 Septembrie 2010 la 3:42 PM

    multumesc!
    sau o girafa? ce zici?

    marianatcn a spus:
    19 Septembrie 2010 la 4:47 PM

    🙂 e haioasa…la prima vedere pe ecran am crezut ca e Bob Esponja, hahaha…chiar, voi il stiti? Diana e innebunita dupa el.
    Cred ca totusi o girafa ar fi mai draguta…am vazut pe undeva pe un site una , dar nu mai tin minte.

    alina downunder a spus:
    20 Septembrie 2010 la 1:36 AM

    mi-nu-nat!!!

      adra_bell a răspuns:
      20 Septembrie 2010 la 11:45 AM

      daaa, i-a facut la declaratii de dragoste: te ubec muuult, mulT:)

    dudumic a spus:
    20 Septembrie 2010 la 11:10 AM

    Of, ce ar ofta copilul meu daca ar vedea bufnita asta….
    La mine ar iesi probabil orice altceva numai a bufnita nu ar arata! Asa ca ne multumim cu una mica de plus dar pe care
    o ratacim mereu.

      adra_bell a răspuns:
      20 Septembrie 2010 la 11:45 AM

      Franceska, e doar un dreptunghi cu urechi. Cred ca putea deveni orice, nu neaparat bufnita:)

    GERMINA a spus:
    20 Septembrie 2010 la 11:56 AM

    Mai mami mai, si ce te mai alintai tu ca nu te pricepi… Uite ca si cosi, faci jucarii super faine, pictezi tricouri minunat. Eu as cumpara ce faci tu. Care va sa zica, te pricepi!

      adra_bell a răspuns:
      20 Septembrie 2010 la 2:44 PM

      Imi vine greu sa cred ca cineva ar plati pentru jucariile mele ciudate cand exista atatea jucarii perfecte prin magazine.
      Tricouri mai pictez si pentru prieteni, nu m-am gandit niciodata sa le vand:)

    Paula a spus:
    20 Septembrie 2010 la 8:18 PM

    Foarte frumoasa v-a iesit (jucaria). Eu nu mi-am dat seama ca e bufnita, dar daca asa ziceti voi, va cred pe cuvant 🙂

      adra_bell a răspuns:
      20 Septembrie 2010 la 9:08 PM

      desigur, s-a intamplat sa n-o recunosti numai fiindca tu nu esti vreun bufnitolog experimentat, cum suntem noi:P, in niciun caz ca ar semana cu un dreptunghi galben cu urechi si cu ochi mari. Sortul era un indiciu pretios, sa stii

Lasă un răspuns

