Povesti si poezii

Publicat pe Actualizat pe


Micul Daniel
şade pe un miel
pe un scăunel.
iar sub scăunel şade-un motănel.
iar sub motănel şade-un şoricel.
iar sub şoricel este un cercel.

continuare

O revista simpatica, cu poezii si povesti ilustrate, ba chiar unele sunt audio, altele sunt animate, basca traduse in vreo 4-5 limbi. Revista Tuş din Targu-Mures

4 gânduri despre „Povesti si poezii

    Roxana a spus:
    20 Septembrie 2010 la 8:51 PM

    Multumesc, Adra, pentru recomandare! Am rasfoit-o, e simpatica, iar poezioara cu Daniel am printat-o. Deja Eliza o repeta prin toata casa.
    Mai vrem idei de astea!

      adra_bell a răspuns:
      20 Septembrie 2010 la 9:09 PM

      spun tot, imediat dau de stire! Mie-mi place la nebunie ilustratia de la poezioara asta

    alina downunder a spus:
    21 Septembrie 2010 la 3:28 AM

    superba, imi fac timp sa ma uit si eu la revista, arata interesant.

      adra_bell a răspuns:
      21 Septembrie 2010 la 10:37 AM

      cred ca e unica, de cand ma uit eu pe net nu prea am gasit animatie romaneasca, ilustratorii sunt putini si pleaca si aia ori deseneaza pentru carti care apar in Vest. Sau se re-orienteaza sa nu moara de foame

Lasă un răspuns

