Conca-conca

Publicat pe Actualizat pe

In masina:

Tati, apasa pe conca, apasa pe conca!

Ne-a luat putin timp sa ne dam seama ce este conca. Botonelul de la avarii care, odata apasat, suna cam asa: conca-conca, conca-conca. Tipic pentru Eva, cand nu stie un cuvant il inventeaza

Cu treaba, Eva merge des la libraria AMM. Acolo, se comporta ca fiind de-a casei, intreaba, povesteste si-si baga buclele curioase  -foste, e proaspat tunsa – peste tot.

Tati, de ce sunt amemelele imbracate toate in rosu?

Daca angajatele de la AMM sunt imbracate in rosu, angajatii mai poarta pantaloni scurti. Eva il studiaza pe unul dintre ei:

Si tati al meu are par pe picioare!

Norocul meu, de multe ori se lauda cu mine, ca atunci cand era prinsa intr-o discutie cu niste fetite mai mari, m-am dus sa o iau si m-a prezentat mandra: E mami! E mami a mea!

4 gânduri despre „Conca-conca

    Roxana a spus:
    22 Septembrie 2010 la 4:38 PM

    Foarte interesant trebuie sa fie sa ghiciti de fiecare data ce vrea sa spuna.
    Sora mea spunea cand era mica la volan „condusor”, ce-i drept a fost usor de intuit..

      adra_bell a răspuns:
      23 Septembrie 2010 la 7:52 AM

      Nu de fiecare data, dar ne mai pune la incercare. Cel mai greu a fost cu tontana, ne-a zapacit cateva zile:))

    Mamiţuni a spus:
    22 Septembrie 2010 la 9:28 PM

    Observatia referitoare la parul de pe picioare m-a facut sa rad in hohote. Multumesc, Eva! Multumesc, mami de Eva!

      adra_bell a răspuns:
      23 Septembrie 2010 la 7:53 AM

      :)) Iti dai seama cum ar fi fost??!! Dar n-am, chiar n-am:D
      E cam laudaroasa, si la reclamele TV se repede: si mami are sampon d-asta! si noi avem detengent asa! si eu am biscuiti Oreo! etc

Lasă un răspuns

