Prin padure, la cules de mure

Publicat pe Actualizat pe

Nu suntem noi la mare sau la munte, ba chiar locuim in cel mai plictisitor loc din Romania, care pare a fi  in ultimul timp cea mai plictisitoare tara din lume.  In plictisitorul la patrat oras provincial de campie, printre cutiile gri din beton, in diminetile frumoase de toamna, tiganci cu cobilite anunta sonor si cantat ca vand mure de padure.

Padure chiar, asa sub forma de codru secular cu brazi vesnic verzi si bla-bla, nu gasesti, am zis ca nu suntem la munte. Dar avem zavoaie, nu recunosc decat plopii (hapciu!) si salciile, la umbra carora isi instaleaza pescarii unditele, cate 5 de om, ca are canalul peste.

Colea zavoi plin de mure, colea jos apa curgatoare si vaporase ruginite care-si asteapta linistite sfarsitul. La trei minute si doi pasi de oras, se vede si panorama plictisitorului la patrat. Maneaua nu se aude, pescarii sunt oameni tacuti sa nu sperie pestele, nu ca ar prefera Bach, ceva ciripituri dar nu prea multe, probabil au plecat cantatoarele in tarile calde.

Copilul s-a manjit delicios pe obraji, a alergat de a omorat-o din greseala pe oac-oac,  ne-am invartit, (ne-)am fotografiat si ne-am intors in cutia din beton gri.

16 gânduri despre „Prin padure, la cules de mure

    mmarialj a spus:
    23 Septembrie 2010 la 2:30 PM

    cat de frumoasa e poza cu voi doua!

      adra_bell a răspuns:
      23 Septembrie 2010 la 7:48 PM

      multumesc! Abia acum am observat ca mi se vede un pliu abdominal generos dar…adevaru-i adevar

        zoozie a spus:
        23 Septembrie 2010 la 7:53 PM

        daca nu scriai nu l-as fi vazut 😀

    ayandari a spus:
    23 Septembrie 2010 la 2:37 PM

    ultima poza e dementiala!
    vreau sa te intreb ceva de multisor: de ce nu mai faci si-un adam sau o alta eva? 😀

      adra_bell a răspuns:
      23 Septembrie 2010 la 7:49 PM

      si sa ma mai ingras iar 30 de kile? Nooo! (glumesc, cutia noastra de beton e f mica si din acest punct de vedere nu ne permitem)

    GERMINA a spus:
    23 Septembrie 2010 la 2:39 PM

    Foarte frumoase si prima si ultima fotografie.

      adra_bell a răspuns:
      23 Septembrie 2010 la 7:50 PM

      Multumesc Luminita! Vad ca nimanui nu-i place printul:D

    Roxana a spus:
    23 Septembrie 2010 la 3:11 PM

    Cata veselie si energie pozitiva in ultima poza, cu riscul sa repet dar nu ma pot abtine:)

      adra_bell a răspuns:
      23 Septembrie 2010 la 7:50 PM

      Eva e responsabila cu ambele

    adelamaria a spus:
    23 Septembrie 2010 la 4:32 PM

    Superba ultima fotografie! Superba! Mi s-a imprimat pe retina pentru foarte mult timp de acum incolo!

      adra_bell a răspuns:
      23 Septembrie 2010 la 7:51 PM

      Multumesc, am sa-i transmit lui M, el e autorul

    Mamiţuni a spus:
    23 Septembrie 2010 la 10:13 PM

    Orasul o fi plictisitor, voi, nu.
    Superba fotografia cu voi!
    (si lasa grija pliurilor abdominale, da? 🙂 )

      adra_bell a răspuns:
      24 Septembrie 2010 la 9:39 AM

      le-as lasa eu, dar nu ma lasa ele pe mine, sa ma imbrac cum mi-as dori:)). Multumim!

    alina downunder a spus:
    24 Septembrie 2010 la 2:44 AM

    deci in afara de faptul ca sunteti taaare frumoase, am sa insist cu felul in care ma simt eu acasa cand povestesti tu aici: ah, murelee … erau heactare intregi cu rugi prin padure si la noi si mergeam cu prietena din copilarie si ne indopam burtile pana simteam ca o sa crapam. daca ar fi fost din piata sigur nici nu ne-am fi atins de ele. si pescarii tacuti, si pasarile din padure … tot. exact asa cum spui.

      adra_bell a răspuns:
      24 Septembrie 2010 la 9:38 AM

      E acelasi peisaj de lunca, canale de Dunare si padure, doar ca aici – greu de imaginat – a fost inchis accesul cu bariere. S-a deschis de curand, cand a intrat Romania in UE, de fapt ceva mai tarziu, cam un an jumate-doi a durat, autoritatilor le plac restrictiile

    Flori si bariere « About Eva a spus:
    10 Aprilie 2011 la 4:06 AM

    […] dar nu cred ca sunt puse cu intentii bune. Malul din dreapta, toata padurea  de pe insula, cea care asta-toamna era impanzita de rugi de mure, a fost taiata in intregime,  trunchiurile doborate stau asezate stive in mijlocul unui camp […]

Lasă un răspuns

