Ceva dulce – madlene

Publicat pe Actualizat pe

Ca in emisiunea cofetaresei de la Euforia (da, imi place sa ma uit la chestii d-astea culinare), cea care face ca totul sa para floare la ureche.  Dulcele meu n-are nicio legatura cu dulciurile ei, e o bomba calorica nesanatoasa si un deliciu al copilariei mele, ceva ce mama ne gatea des, in bucatarioara apartamentului vagon style.
4 felii de paine

2 oua batute cu doua linguri de zahar

Fiecare felie se trece prin amestecul de ou cu zahar si se prajeste, oh, oroare, in ulei. Uitasem de madlena asta, m-a pocnit o pofta brusca adineauri, cred ca n-am mai mancat de cand aveam 12 ani, deh, am timp, am ustensile, am zahar, faina, cacao, ciocolata si alte minuni sa fac dulciuri complicate.

De fapt nici nu-mi permit, silueteste vorbind, sa mananc astfel de „madlene”, dar au fost exceptionale. Sper sa nu-mi vina pofte si pentru paine uda, presarata cu zahar si (rar) cacao sau gogosi cu lingura.

Si Evei i-a placut, a mancat una si, cu gura plina, mi-a pus pentru prima data o intrebare:
Ce-i asta, mami?
Ceva bun, ce-mi facea mama mea cand eram mica.
Si unde e mama ta acum?

5 gânduri despre „Ceva dulce – madlene

    Aralia a spus:
    27 Septembrie 2010 la 9:41 PM

    Astea-s o variatie la friganele…mmm
    Eu dau intai feliile de paine prin lapte, apoi prin oua batute dar fara zahar, imi plac cu sare.
    Chiar o sa fac maine dimineata, sunt delicioaseeeee
    Te pup!

      adra_bell a răspuns:
      28 Septembrie 2010 la 8:04 AM

      :)) Pofta buna! Nu stiu varianta asta cu lapte si sarate

        alina downunder a spus:
        29 Septembrie 2010 la 2:43 AM

        da, si mama le facea cu lapte, dar dulci. am facut si eu, dar uite ca nici nu-mi mai aduc aminte cand a fost ultima oara. 🙂

    alina downunder a spus:
    28 Septembrie 2010 la 12:46 AM

    friganele! asa le zicea mama! extraordinar. ce amintiri … 🙂

      adra_bell a răspuns:
      28 Septembrie 2010 la 8:05 AM

      m-a izbit deodata, si uitasem de dulcele asta

Lasă un răspuns

