Plouă marunt

Publicat pe Actualizat pe

Imi place ploaia, nu-mi induce stari proaste, ba dimpotriva ma simt cam asa:

sau asa, ca intr-un cantec despre un mit frumos. Anemone song. Putin black, putin luminos.

9 gânduri despre „Plouă marunt

    mariana a spus:
    29 Septembrie 2010 la 11:46 AM

    Pe mine ma cam deprima vremea rea si intunericul, nu mai zic de atunci cand sunt singura.
    Ploaia imi place, dar cea de vara, de zi si calduta. fara tunete si fulgere. Sa fie doar ca o stropitoare uriasa din inaltul cerului.

      adra_bell a răspuns:
      29 Septembrie 2010 la 12:09 PM

      Ei, cui nu-i plac ploile de vara? Pe mine ma deprima frigul

    Roxana a spus:
    29 Septembrie 2010 la 11:57 AM

    Mie imi pare rau intr-un fel ca a venit toamna, a fost o vara frumoasa. Ploua si la Bucuresti.

      adra_bell a răspuns:
      29 Septembrie 2010 la 12:10 PM

      si o sa fie o toamna si mai frumoasa…

    Roxana a spus:
    29 Septembrie 2010 la 12:35 PM

    Suna foarte bine, asa sper sa fie pentru noi toti:)

    zoozie a spus:
    29 Septembrie 2010 la 1:28 PM
    zoozie a spus:
    29 Septembrie 2010 la 1:37 PM
    zoozie a spus:
    29 Septembrie 2010 la 1:37 PM

    scuze… anda

    adra_bell a răspuns:
    30 Septembrie 2010 la 12:09 PM

    seamana cu Metallica, cea de dupa ’91. Multam!

Lasă un răspuns

