Dacii si romanii (+un chinez)

Publicat pe Actualizat pe


manifestand incusmariti pentru iesirea la pensie dupa implinirea varstei de 70 de ani. Pentru ca le placea atat de mult stuparitul si oieritul.
sau sedinta cu parintii
sau activitati de stat in casa: eu desenez mustati la cerere in timp ce Eva le potriveste caciulile

7 gânduri despre „Dacii si romanii (+un chinez)

    mamica_de_sebastian a spus:
    4 Octombrie 2010 la 9:25 AM

    Hehehe tare faine ghindele alea:)

    floridecamp27 a spus:
    4 Octombrie 2010 la 5:28 PM

    nastrusnic !!!!!!!!!

    alina downunder a spus:
    5 Octombrie 2010 la 12:54 AM

    like like like like

    adra_bell a răspuns:
    5 Octombrie 2010 la 10:21 AM

    Da, au niste fete caraghioase…. Eva a uitat de ele, dar eu le tin pe birou si inca ma mai amuza

    Roxana a spus:
    5 Octombrie 2010 la 4:09 PM

    Chinezul este preferatul meu:D

      adra_bell a răspuns:
      5 Octombrie 2010 la 4:53 PM

      aaa, e cel mai vesel dintre toti, nu-i pasa, aduce marfa ieftina din patria-muma: hartie, soldati din ceramica, praf de pusca (ba nu, ala a aparut mai tarziu)

        Roxana a spus:
        6 Octombrie 2010 la 8:47 AM

        :))Sincer acum daca ma uit are exact mimica unui negustor vesel si pus pe pozne:P, ne convinge intotdeauna sa ii cumparam marfa.

Lasă un răspuns

