Preview: ia ghici ce voi desena aici

Publicat pe

?

18 gânduri despre „Preview: ia ghici ce voi desena aici

    abramburika a spus:
    13 Octombrie 2010 la 6:23 PM

    Habarnam? Adica Habarnam personajul … din cartea Habarnam si prietenii sai.

      abramburika a spus:
      13 Octombrie 2010 la 6:24 PM

      Nuuuuu, am avut o scipire de inteligenta … hahahhaaa … e personajul din dreapta, de la rubrica Filmul preferat (am uitat cum se cheama).

      adra_bell a răspuns:
      13 Octombrie 2010 la 6:25 PM

      Nope. N-avem Habarnam, poate o aduce Mos Nicolae. Nici eu nu stiu cartea, eram mare cand a aparut si trecusem pe Winetou si capa&spada

        abramburika a spus:
        14 Octombrie 2010 la 6:54 AM

        Ehehheeee …. sclipirea mea de inteligenta este??

        adra_bell a răspuns:
        14 Octombrie 2010 la 7:31 AM

        este

    sultana a spus:
    13 Octombrie 2010 la 6:29 PM

    haha!

      adra_bell a răspuns:
      14 Octombrie 2010 la 7:35 AM

      seamana umpic cu maica Tereza, d-aia razi, nu? 😀

    Aurelia a spus:
    13 Octombrie 2010 la 7:43 PM

    Sigur nu e Habarnam, ca el avea o palarie foarte mare.
    Se mai gaseste varianta color a cartii, ca eu am vazut doar alb negru?

      adra_bell a răspuns:
      13 Octombrie 2010 la 8:18 PM

      Aurelia, stiu ca a scos Humanitas o editie, nici nu mi-am pus problema ca nu ar fi color

      abramburika a spus:
      14 Octombrie 2010 la 6:55 AM

      Pai era doar inceputul, palaria venea dupa. Oricum, nu e ala, mi-am dat seama pe urma.

    capreleirinucai a spus:
    13 Octombrie 2010 la 7:59 PM

    ooo io stiu, dar nu suflu. super, astea 3d mi se par cele mai greu de transpus in 2d.

    adra_bell a răspuns:
    13 Octombrie 2010 la 8:19 PM

    L-am terminta. A iesit cam paniu:D Eva se astepta sa fie Tom si Jerry si initial a fost foarte dezamagita, dar s-au imprietenit

    cojocarii a spus:
    13 Octombrie 2010 la 11:52 PM

    traziu… noi pariem pe Arlechino.

    alina downunder a spus:
    14 Octombrie 2010 la 2:15 AM

    Si eu stiu! A.P.!! :)) Maria era indragostita de el pe la 2-3 ani! Si Annei ii place mult.

      adra_bell a răspuns:
      14 Octombrie 2010 la 7:34 AM

      da.
      Noi am avut un dividi in franceza de la Irina, asa l-am cunoscut pe domnul AP. Evei i-a placut atat de mult incat am dat din colt in colt cand s-a stricat dvd-ul si am asteptat o luna sa coboram altul

    Andy Pandy, Teddy si Looby Loo « About Eva a spus:
    16 Octombrie 2010 la 1:57 PM

    […] (Raspunsul la ghicitoare) […]

Lasă un răspuns

