Andy Pandy, Teddy si Looby Loo

Publicat pe Actualizat pe

(Raspunsul la ghicitoare)

Este  numele unui show BBC de  cursa lunga si de mare succes. Primul Andy Pandy,  de-o seama cu parintii nostri, era un baietel-marioneta care locuia intr-un cos de picnic si avea un ursulet din plus si o papusa cam sfioasa, pe Looby Loo.

Al doilea Andy Pandy e cam de-o seama cu noi si a aparut color.

Pe al treilea Andy Pandy l-au imbogatit cu un catel, un sarpe si o minge, i-au scos sforile si l-au facut 3D.

Asta ii place Evei, doar  e din generatia ei si asa a ajuns pe tricou de fetita si poarta, bietul, in loc de pijamalute albe cu dungi albastre, pijamalute roz cu albastru iar dedesubt scrie… ce scrie, da’  macar e sclipicios.

PS Acum se lucreaza la cerere: Eu il vreau p-asta cu inghetata

2 gânduri despre „Andy Pandy, Teddy si Looby Loo

    adelamaria a spus:
    15 Octombrie 2010 la 10:37 AM

    🙂 m-ai facut sa zambesc…Baietelul-marioneta aduce putin cu marioneta aceea di emisiunile pentru copii ale lui Iurie Darie sau mi se pare mie?…o sa intru pe net sa-mi reimprospatez memoria…:)…Sau aia erau Daniela si Aschiuta???….nu mai stiu…

      adra_bell a răspuns:
      15 Octombrie 2010 la 3:06 PM

      am o vaga amintire a unei papusi asemanatoare, am cautat pe net dupa Daniela Anencov, dar n-am gasit nicio poza, daca gasesti tu da-mi de veste.
      Daca seamana, Andy Pandy e sursa de inspiratie, prea e mare coincidenta.
      De Iurie Darie nu stiu nimic, adica stiu, dar d-astea f recente, care au legatura cu adultii

Lasă un răspuns

