Carte romaneasca pentru copii (II) sau TeTe – un trenulet hoinar

Publicat pe Actualizat pe

Avem patru trenulete in casa, nu cred in discriminarea jucariilor, la fel cum n-am ezitat sa o imbrac pe Eva in culori „de baiat”. Trenuletele au mare trecere la copii, mai de ieri, ca sa folosesc un termen evesc pentru trecut, mergeam in parcul de la calea ferata iar picii lasau balta orice joaca si alergau sa-si fluture manutele cand trecea trenul de Sofia. O plimbare cu trenul, un trenulet pe sine, un desen cu Chuggington sau locomotiva Thomas ar atrage orice copil.

Dar o carte, poate chiar doua, cu trenuletul TeTe, un personaj vesel care calatoreste tot timpul, este bilingv si vorbeste chiar si pe intelesul bebelusilor? Ilustratiile sunt simple, vesele si colorate, dau impresia de tridimensional fiind realizate din colaje. Autoarea este o romanca stabilita in State, Aniela de la  Activitati copii, si uite ca nu-i adevarat ce se spune despre cei din zodia mea ca sunt alde gura-sparta si nu stiu sa tina un secret, am aflat de la Aniela inca din primavara si greu a fost sa nu suflu un cuvant, dar am reusit.

Imi plac cele doua carti scrise si ilustrate de Aniela, vin sa ocupe un gol in oferta de carte pentru copii mici, au multe activitati incluse, pe baza lor copilul poate invata culorile si numaratul si vin la pachet cu o macheta din carton din care se poate construi trenuletul. Lansarea va avea loc la Targul de carte Gaudeamus, 20 noiembrie, ora 11, standul editurii Aramis.

Drum bun TeTe si mult succes!

PS Scurta recenzie eveasca: vreau si eu trenuletul asta cu ochi! Unde e?

3 gânduri despre „Carte romaneasca pentru copii (II) sau TeTe – un trenulet hoinar

    Cristina a spus:
    20 Octombrie 2010 la 8:02 AM

    Si eu vreau trenuletul asta cu ochi! 🙂
    Care-i zodia cu gura sparta?

      adra_bell a răspuns:
      20 Octombrie 2010 la 9:22 AM

      gemeni (da’ eu oricum nu cred in zodii)

    Ronnie Polivka a spus:
    5 Ianuarie 2012 la 9:29 AM

    Nice post. One thing, i’m running Win 7 with the Firefox 4 Beta browser and your columns are overlapping a little. Though you may want to fix it 🙂

Lasă un răspuns

