Dancing in the rain

Publicat pe

9 gânduri despre „Dancing in the rain

    sultana a spus:
    20 Octombrie 2010 la 2:58 PM

    nice!

    mariana a spus:
    20 Octombrie 2010 la 7:10 PM

    inspirata fotografie, foarte !

    alina downunder a spus:
    21 Octombrie 2010 la 1:31 AM

    superbissima!! bravo!!

    alina downunder a spus:
    21 Octombrie 2010 la 1:31 AM

    ps fa-ti un blog foto, ai prea mult talent!!! 🙂

    adra_bell a răspuns:
    21 Octombrie 2010 la 5:33 PM

    Si am adus-o uda pana la piele de atata tropaiala….
    Alina, deocamdata le pun aici, poate cand am sa-mi permit un aparat mai darnic

    Doina a spus:
    22 Octombrie 2010 la 10:12 AM

    O poza inspirata si reusita, parca seamana cu un vers din Arghezi: „Ca-n oglindirea unui drum de apă”. Si e aproape firesc sa se fi intors acasa uda pana la piele, arta cere distractie (pentru fata) si sacrificii (pentru mama).
    Te rugam sa te mai „sacrifici”, de dragul artei si al nostru…

      adra_bell a răspuns:
      22 Octombrie 2010 la 1:29 PM

      da, pai e o baltoaca din spatele blocului, in care scapi cu tot cu masina. Nu-i niciun sacrificiu, decat ca a trebuit sa intre in casa

    Ada a spus:
    22 Octombrie 2010 la 10:46 AM

    Excelenta poza! Bravo!

Lasă un răspuns

