Culori neobisnuite pentru animale celebre

Publicat pe

Izmenute poetice pentru vise pline de soricei albastri, pisici roz si oi mov si un autoportret al Sofiei (sau poate portret al Evei), adus de 3 pisici. Ba nu, doua pisici, un soarece si un iepuras celebru

6 gânduri despre „Culori neobisnuite pentru animale celebre

    capreleirinucai a spus:
    21 Octombrie 2010 la 10:30 AM

    haha, este chiar eva, s-a chinuit sofia sa-i faca si buclele „marron”, si sa scrie „O EVA”. dupa ce m-a pus pe mine sa-i scriu pe alta foaie ca sa fie sigura ca-i ies literele cum trebuie.
    f misto izmenele, munca de detaliu ce mai. respectul meu doamna!

      adra_bell a răspuns:
      21 Octombrie 2010 la 10:33 AM

      N-am fost foarte sigura, mi s-a parut cam blonduta fetita, desi buclata.
      Pai, respectele mele Sofiei, e greseala noastra ca nu l-am identificat pe „V”

    alina downunder a spus:
    22 Octombrie 2010 la 1:14 AM

    frumusei foc pantalonii!
    si felicitari Sofiei, e chiar de oau, si portret reusit si explicatiune pe litere … bravo!!!! (cu accent frantuzit bravo, ok?) :))))

      adra_bell a răspuns:
      22 Octombrie 2010 la 11:32 AM

      e de oau ca seamana cu amandoua: bucalate si cu ochi mari, e clar de ce am fost indusa in eroare

    Lenache a spus:
    22 Octombrie 2010 la 2:48 AM

    Se cam pricepe Sofia!
    In ceea ce priveste pantalonasii, abia asteptam sa intram in posesia lor.
    Avem cercel, avem scaunel, avem si motanel. Ne mai trebuie un Daniel (se poate inlocui cu Luca-Uca, Edi sau Matei, da?)si un soricel. :-)))))))

      adra_bell a răspuns:
      22 Octombrie 2010 la 7:35 AM

      puteti inlocui cu ce vreti voi, numai sa rimeze. de fapt, nici asta nu-i obligatoriu

Lasă un răspuns

