De dragoste

Publicat pe Actualizat pe

Eva a ramas atasata de uzina producatoare de lapte, cea care si-a inchis portile acum aproape un an.  A vazut-o pe Lena la pieptul mamei ei si s-a uitat lung, dar cand am intrebat-o daca vrea si ea mi-a raspuns putin intepat ca nu mai este bebelus. Aceasta ipostaza, de fetita mare d-acum, nu o opreste sa se cuibareasca seara la pieptul meu si nici sa doarma ziua cu capul pe mine, ba chiar a impins-o la diverse personificari.

Se opreste deunazi in usa cofetariei din cartier si vanzatoarea o intreaba:

Ce faci, Ţiţi?

Eu nu am ţiţi! ii raspunde Eva cu o umbra de regret. Si se razgandeste…

Ba am doua, da’ sunt mici! ii vâră vanzatoarei doua degeţele, in semnul victoriei, sub nas

Mami are unele mari-mari!  plina de mandrie, intanzand mainile intr-un arc hiperbolic evident-exagerat, pentru o descriere cat mai sugestiva

_________

A invatat sa simuleze plansul cand vrea sa obtina ceva si incearca sa dea forta cerintelor tavalindu-se, din cand in cand, pe covor. Desi ma umfla rasul, ii spun cu toata seriozitatea de care sunt capabila ca o astept sa se linisteasca si apoi putem discuta.  De fiecare data, se ridica de pe covor si ma intreaba ingrijorata:

Ţiţile sunt supălate?

Nu sunt suparate!

Tu esti supălată?

Nu sunt supărată!

Tu, tati, esti supălat? (în caz că este de faţă)

Nu sunt supărat!

(răsuflă uşurată)

Eu tot sunt supălată!

______________

Cumva, este convinsa ca tati al ei are un bebe in burtica si e extaziata de cum o sa-i cumparam bebelusului un carucior frumos si apoi o sa-l plimbam…in brate. Postura de tata insarcinat nu se contrazice deloc cu albumul de fotografii pe care l-a rasfoit pana la zdrentuire si in care apar eu gazduindu-i in burtica pe ea…pe Jerry…si pe tati

______________

O declaratie spusa pe scari, dupa ce am plecat de la Matei, care s-a lasat  greu convins sa se dea la o parte din fata usii,  plangand de ciuda ca Eva trebuie sa plece:

Matei e prietenul meu! Mi-e dragoste de el!

___________

O duminica dragastoasa sa aveti!

6 gânduri despre „De dragoste

    Cristina a spus:
    24 Octombrie 2010 la 11:27 AM

    😀 s mie „mi-e dragoste de Eva!” este mortala.

      adra_bell a răspuns:
      25 Octombrie 2010 la 5:01 PM

      va pupam, uite ca a trecut vara si n-am reusit sa ne vedem la o aruncatura de bat distanta, uffff

    vasari a spus:
    24 Octombrie 2010 la 11:26 PM

    uu, goodies! :)) Am nimerit la fix!:-*

      adra_bell a răspuns:
      25 Octombrie 2010 la 5:01 PM

      bine ai re-nimerit! gata bagajelul?:)

    alina downunder a spus:
    25 Octombrie 2010 la 1:21 AM

    of, doamne, nici nu e dulce!!! :))) primul dialog a fost … nu mai zic, am ras pan’ la loc comanda!!

    asta cu tavalitul pe jos demonstrativ o cunoastem prea bine. catrina deja e experta. ma distreaza ca, daca vede ca nu tine, se ridica si rade. adica „macar am incercat”. da-ti seama ce ne asteapta mai tarziu … :)).

    si apropo de atasament, simt cumva ca numai a mica va fi asa atasata si mai tarziu de fabrica de lapte, cele mari nu mai au nicio treaba deja …

      adra_bell a răspuns:
      25 Octombrie 2010 la 5:07 PM

      da, pai are amintiri de cand era alaptata, desi atunci parca nu era asa de atasata, mai ales inainte de intarcare nu cerea niciodata, nici de foame, nici de alint, doar de somn, maxim 5 minute
      vai de noi ce ne asteapta, sa vezi lacrimi de teatru mai incolo si speculat pana-n panzele albe…

Lasă un răspuns

