Jerry, acest Tom al Evei

Publicat pe Actualizat pe

In supermarket, Eva cere ceva bun, oprindu-se în faţa raftului cu bomboane de ciocolată. O îndemn să-şi aleagă, ia o punguţă cu 10 bombonele si o strânge la piept.
Nu sunt pentru mine, sunt pentru Jerry, i le duc acasă!
Uh, şi o să le mănânce el pe toate?
Da, mă înnebunece mereu

Cu ce te înnebuneşte? (eu, ca întotdeauna, surprinsă de lexicul copilului)
Îmi cere mereu ciocolata!

Să-mi spui ce cadou vrei de ziua ta!
De la librărie, doi prieteni pentru Jerry, ăia din geam
Păi, mama, n-ai tu destule jucării de pluş?!
N-am pisici, p-ăia îi vreau să nu mai fie Jerry singur!

Ascultă serioasă explicaţia lui M., despre cum eu sunt fetiţa lui tataie de la ţară, aşa cum ea este fetiţa lui.
Şi tu esti pentru mami asa cum este Jerry pentru mine! meditează Eva pe tema încâlcitelor relaţii interumane

(fără legătură cu Jerry)
Mami, te dai cu ruj ca să fii frumoasă?
Da! Sunt frumoasă?
Nu, esti urâtă! Eşti doar puţin urâtă, puţin-puţin!
indulceşte, în faţa figurii mele dezamăgite

2 gânduri despre „Jerry, acest Tom al Evei

    cristina a spus:
    8 Noiembrie 2010 la 9:42 AM

    adorabila!

    cojocarii a spus:
    10 Noiembrie 2010 la 8:53 PM

    ce ti-e si cu Jerry ala de innebuneste copila… 😛 probabil ca o face de singuratate si de aia vrea micuta sa ii aduca niste companioni. 🙂

Lasă un răspuns

