Cina

Publicat pe Actualizat pe

Eva vine la masa, se urca pe scaun si:
Mi-am propus ca sa fiu o pisica mofturoasa!

Ii pun farfuria in fata:
Da-mi si branza!
N-avem branza, s-a terminat, mergem maine la Tuica sa cumparam.
(Tuica e Puica, mama unui prieten si facatoare de branza)
Nu cumparam, luam! ma corecteaza Eva. Tuica nu are magazin!

Spre sfarsit:
Mami, de ce suntem noi europeze?
Euro ce?
Europeze

Aha, fac eu legatura cu stirile din fundal, europene?
Da
Suntem europene fiindca traim in Europa, e un continent…ma lansez in explicatii dar sunt intrerupta
Noi nu traim in Europa, noi traim in Giurgiu! (cica astia mici nu au o intelegere profunda a lumii)

Si a fost numai masa din seara asta…

6 gânduri despre „Cina

    cojocarii a spus:
    11 Noiembrie 2010 la 9:03 PM

    e dementiala pustoaica voastra europeza! 😀

      adra_bell a răspuns:
      12 Noiembrie 2010 la 5:53 PM

      noi suntem euro(pu)peze:D si are dreptate copilul: Giurgiu nu pare a fi in Europa…

    mmarialj a spus:
    12 Noiembrie 2010 la 8:06 AM

    haios! si eu am probleme cu felix sa l fac sa inteleaga ca atunci cand iesim din bucuresti suntem tot in romania. pt el romania e tara noastra, adica unde locuim. europa e doar un alt continent, conceptul de incluziune ii e de neinteles. deocamdata:)

      adra_bell a răspuns:
      12 Noiembrie 2010 la 5:55 PM

      da, iesiti din Bucuresti, iesiti din Romania:))
      Noi avem alta problema, obisnuiti cum suntem cu vecinii, cand iesim din Giurgiu, Eva intreaba daca suntem in Bulgaria:))

    Roxana a spus:
    12 Noiembrie 2010 la 5:51 PM

    Stiu ca si cu timpul e o mica neintelegere.
    Tin minte de la verisoarele mele ca spuneau am fost maine..sau mergem ieri:)))))…sunt foarte simpatici copiii, perlele lor te scot din orice stare de melancolie..pe mine cel putin

      adra_bell a răspuns:
      12 Noiembrie 2010 la 5:57 PM

      ah, da, mai incolo se prind ei cum e cu timpul.
      La Eva trecutul se numeste „mai de ieri”, pe cand maine inseamna niciodata.
      Te speli azi pe cap? Nu, mami, maine!
      Hai sa-ti tai unghiile. Mi le tai maine
      etc

Lasă un răspuns

