Hlizeli

Publicat pe Actualizat pe

Recunosc, sunt hlizita, nu se poate sa ies macar pana la coltul strazii si sa nu gasesc eu ceva amuzant. Numai aseara ce am vazut un afis caraghios, ah boala romanilor de a interzice, veche si fara de leac, duce la asocieri interesante sau doar imaginatia mea a ras copios la inchipuirea unei cete de tineri high si dornici sa-si cumpere niste carti, oprindu-se buluciti in usa librariei: „bai, n-avem voie, suntem drogati”; si un manechin indecent, exhibitionist, nesimtit, cu doamna manechina langa el.

4 gânduri despre „Hlizeli

    Roxana a spus:
    11 Noiembrie 2010 la 6:08 PM

    ha, ha! tare!

      adra_bell a răspuns:
      11 Noiembrie 2010 la 6:48 PM

      da, libraria aia e mereu un prilej de dixtractie pentru mine, chiar imi pare rau ca nu schimba anuntutirle de pe usa ceva mai des

    Adandala a spus:
    13 Noiembrie 2010 la 2:29 PM

    Inghetata,droguri,alcool si rock’n roll.Dumnezeu sa va binecuvanteze!:))))

      adra_bell a răspuns:
      13 Noiembrie 2010 la 6:26 PM

      aha! te-am prins! Si asta m-a amuzat foarte tare:))

Lasă un răspuns

