Minună

Publicat pe

Ideile mele de postari pe blog se pare ca intra in hibernare, dar am noroc cu Eva, care imi face zilnic cate un sirag de perlute delicioase.

Din scaunul de masina:

Mi s-a bulit coada! (da, are coada, orice pisica are)

Cum adica bulit? iarasi uimita de asemenea vocabular

Nuuuu buulit! Bâlit!

Ahaa, vrei sa zici ca ti s-a  zbârlit coada?

Da! Si blana!

 

Nu stiu de unde i-au venit in minte diverse comparatii culinare, pe care noi nu le folosim, dar sunt magulita ca par buna de mancare

Mami, esti ca o cana cu lapte! Vreau sa te beau!

later

Mami, esti ca o felie de paine. Vreau sa te pun pe unt! (ce frumos, nu?) Si sa-ti musc capul! (hmm!)

 

Trei ani este o varsta uimitoare, eu eram dinainte convinsa ca astia mici sunt niste genii capabile sa inmagazineze terrabytes de informatie in timp scurt, pacat ca noi, adultii, suntem niste melci in gandire pe langa ei. Eva absoarbe tot ce aude, ne straduim din greu sa nu turnam la prostii. Ieri, o intreaba o colega de munca de-a co-autorului:

Si ce-ai mai facut, Eva ?

Am stat la soare sa fac vitamina D!

… stie si cum sta treaba cu vitaminele C si A…

 

Dar azi, cand s-a trezit, lenesa si somnoroasa mai sta in pat, desi o indemn sa se dea jos:

Nu, mai stau! Vreau sa-ti fac o minună!

Ce minune?

Sa-ti fac o minună de pipi in pat!

 

Am fost foarte mandra de ea, cand a vorbit cu surioara Nana, la telefon. Din proprie initiativa,  i-a spus: Multumesc pentru pijama!, de altfel o ie foarte frumoasa, dar ei nu-i ies din cap niste pijamalute cu motive florale care i-au ramas mici.

 

 

 

8 gânduri despre „Minună

    mmaria a spus:
    18 Noiembrie 2010 la 10:18 PM

    pisica ta ar trebui sa se vada cu pisica mea. banuiesc ca iese cu miau-miau:))

    alina downunder a spus:
    18 Noiembrie 2010 la 11:49 PM

    doamne ce dulce e … nu ma mai satur sa citesc asemenea conversatii (vai, ce frumos, cana cu lapte, asta da compliment!!!). pisicuta mea mijlocie ii zice numa pe engleza si poate de-aia impactul unor „ziceri” pisicutesti pe romaneste e si mai mare! 🙂

      adra_bell a răspuns:
      20 Noiembrie 2010 la 11:00 AM

      da, ne indreptam incet-incet spre „mami, tu esti mai frumoasa decat o inghetata”:)

    Zicolorata a spus:
    19 Noiembrie 2010 la 6:54 AM

    E fenomenala, auzi la ea, minuna de pipi :)))) Cu treaba cu vreau sa iti musc capul… Probabil de pe la Tom si Jerry unde din cand in cand Tom isi mai face cate un sandwich cu Jerry si se pregateste sa ii muste capul… da, sunt la curent si eu cu Tom si Jerry, trebuie sa ne uitam impreuna altfel nu au niciun farmec

      adra_bell a răspuns:
      20 Noiembrie 2010 la 10:58 AM

      da, ai dreptate, cred ca e de la Tom si Jerry, nu stiu ce o sa ne facem cu desenele astea, are si niste DVD-uri dintr-alea cu versiunile noi de la T&J, care-s destul de violente. Cat despre minunile ude, deh, se mai intampla, asa zice si Eva „nu-i nimic, mami. se mai intampla”:)))

    mariana a spus:
    19 Noiembrie 2010 la 2:46 PM

    E o dulceata un copil la varsta asta…tine-o tot asa, Eva!

      adra_bell a răspuns:
      20 Noiembrie 2010 la 11:01 AM

      mi se pare o varsta minunata, asta de 3 ani, comunicarea este buna, frustrarile au scazut, perioada de teribilism de 2 ani e spre sfarsit (oricum ne indreptam spre cea de 4 ani:D), neverending story

Lasă un răspuns

